• پنجشنبه / ۲ آبان ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98080201139
  • خبرنگار : 50223

توضیحات رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اخراج ۲۴۶ نیرو

توضیحات رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اخراج ۲۴۶ نیرو

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نیروها اخراج نشدند بلکه شرکت پیمانکاری قراردادش با دانشگاه به اتمام رسیده است.

دکتر پرویز یزدان‌پناه در گفت و گو با ایسنا افزود: همه ما باید مجری و تابع قانون باشیم و سلیقه ای عمل نکنیم. حکمی از سوی سازمان بازرسی و شورای تامین داده شد که باید اجرا شود.

وی اظهارکرد: به زودی پیمانکار جدید مشخص و انعقاد قرار داد خواهیم کرد که نیروهای مورد نیازش را با آزمون جذب خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این وضعیت برای ۱۶ نفر در شبکه بهداشت و درمان باشت و ۲۳۰ نفر نیرو در بیمارستان شهید جلیل یاسوج انجام شده است.

یزدان‌پناه تصریح کرد: به زودی امتحان برای جذب ۷۹ نفر نیرو در بیمارستان شهید جلیل یاسوج، ۱۶ نفر در بیمارستان شهدای باشت و ۵۴ نفر پرستار جهت بیمارستان‌های شهر یاسوج برگزار خواهد شد و نیروهای مورد نیاز از طریق آزمون جذب و بکارگیری خواهند شد.

وی بیان کرد: نیروهای بیمارستان شهید جلیل یاسوج که قرارداد آنها به اتمام رسیده است از روز شنبه، چهارم آبان ماه به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و یا بیمارستان شهید جلیل مراجعه کرده و پس از تایید مدت زمان کار به دانشگاه جهت پرداخت حقوق و مزایای خود اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۲ ۱۶:۴۴

واقعا ریاست شما احسن‌ داره‌‌ ان شاء الله که‌ شما بتونید‌ به این نهاد پیشرفت بدهید و واقعا عدالت را برقرار کنید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۲ ۱۶:۴۸

اما اگر‌ ای‌ قانون‌ در‌ بیمارستان امام سجاد‌ و مخصوصا‌ شهید بهشتی‌ هم‌ اجرا شود خیلی‌ خوب‌ هست‌‌ چون‌‌ واقعا‌ نیروهائی تو شهید بهشتی جذب شده توسط پیمانکار که پنجم هم ندارن نمیدونم چجوری‌ جذبشون کردن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۲ ۲۳:۱۱

دروددکتر یزدان پناه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۳ ۱۰:۰۶

رئیس بیمارستان شهید جلیل همون آقای جاودان سیرت هستن که قبلا رییس مرکز علمی کاربردی بهزیستی بودند و اعضای خانواده خودش را در کار مدیریتی دانشگاه استخدام کرد که الان هم به یمن قدمش برای بیمارستان شهید جلیل احتمالا اقدام کرده

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۳ ۱۷:۲۶

سلام اخراج غیر موجه کارگران را چه کسی پاسخگو میباشد کارگری که با هزاران آرزو شروع بکار نموده و تشکیل خانواده داده بایستی این دسته از کارگران در اولویت بکارگیری مجدد باشند

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۴ ۲۱:۳۷

اره جان خودت