• یکشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 98080502620
  • منبع : منطقه جنوب تهران

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

دشمن درحال جابجایی ارزش و ضد ارزش‌ها است

دشمن درحال جابجایی ارزش و ضد ارزش‌ها است

ایسنا/تهران نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در گرو خون شهدا و دلاوری‌های دلیر مردانی بود که جان خود را برای اقتدار این نظام تقدیم انقلاب کردند، گفت: دشمن درحال جابجایی ارزش و ضد ارزش‌ها هستند.

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام سید رضا تقوی در مسجد ۱۴ معصوم شهرستان ورامین و در بین عزاداران حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) طی سخنانی اظهار کرد: دشمن به دنبال تفرقه و نفاق بین مردم، ولایت و رهبری است و می‌خواهد با نفاق بین مردم و ولایت فاصله ایجاد کند.

وی گفت: امروز خطر تحریف، انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند و عده‌ای با دست بردن به اسناد و مدارک و فرمایشات حضرت امام و رهبر معظم انقلاب و جابجا کردن ارزش‌های والای نظام قصد صدمه زدن به آن را دارند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: عده‌ای قصد جابجایی ارزش‌ها را دارند، با ابزارهای مخرب و جوسازی رسانه‌ای می‌خواهند جوانان را در اختیار بگیرند.

تقوی تصریح کرد: شهدا مظهر قدرت ایران هستند، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در گرو خون شهدا و دلاوری‌های دلیر مردانی بود که جان خود را برای اقتدار این نظام تقدیم انقلاب کردند.

وی بیان کرد: عده‌ای معلوم الحال می‌خواهند ارزش‌های نظام را از بین ببرند، نام شهدا را از خیابان‌ها، مراکز علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و از همه مهمتر از کتاب‌های درسی حذف کنند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تأکید کرد: دشمن درحال جابجایی ارزش و ضد ارزش‌ها هستند، می‌خواهند با اقدام ضد ارزشی جایگاه والای شهدا، رهبری و ولایت را کم رنگ کنند.

تقوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تهدید دشمنان برای ملت ایران کارایی ندارد، ایران در مقابل تحریم ها ایستادگی کرده، در منطقه دست بالاتر را دارد و اجازه ورود بیگانه را به مرزهای کشور را نمی‌دهد و با اقتدار در مقابل دشمن ایستادگی می‌کند.

وی گفت: از بدو انقلاب دشمنان نظام و استکبار جهانی با تهدید، تحمیل و تحریف قصد ضربه زدن به ایران را داشتند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: هوشیاری و آگاهی جوانان مومن و انقلابی که دل در گرو انقلاب دارند می‌تواند دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام سازد، و اقدامات آنان را بی‌ثمر کند و کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha