• سه‌شنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98081408258
  • خبرنگار : 50184

آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرا در قصرشیرین

آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرا در قصرشیرین

ایسنا/کرمانشاه اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی 2020 و رقابت‌های آسیایی 2022 در شهرستان قصرشیرین آغاز شد.

رضا رستمی سرمربی تیم ملی سپک تاکرا ایران در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه این اردو از امروز(14 آبان) به مدت پنج روز برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا هشت ورزشکار به همراه چهار نفر از عوامل کادر فنی تیم حضور دارند.

وی تصریح کرد: این اردو به منظور حضور در رقابت‌های جام جهانی 2020  به میزبانی کشور هند است که اواخر امسال برگزار خواهد شد و تا زمان اعزام به این مسابقات چهار مرحله اردو دیگر در پیش داریم.

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا بابیان اینکه آماده سازی تیم برای رقابت‌های آسیایی 2022 نیز از دیگر اهداف برپایی این اردو است، عنوان کرد: باتوجه به اینکه آسیا مهد رشته سپک تاکرا است، برای همین همواره در رقابت‌های آسیایی رقیبان سرسختی از کشورهای هند، تایلند، مالزی، ژاپن و اندونزی داریم که باید از هم اکنون تلاشمان را برای حفظ جایگاه و تکرار سکونشینی خود در آسیا آغاز کنیم.

وی از جوانگرایی در تیم ملی سپک تاکرای ایران خبرداد و خاطرنشان کرد: در این دوره از اردوی تیم ملی، سعی کردیم تا بهترین‌های ایران را به اردو دعوت کنیم که همگی آنها جوان هستند.

رئیس کمیته سپک تاکرای استان کرمانشاه در ادامه در خصوص میزبانی شهرستان قصرشیرین برای برپایی این اردو نیز گفت: در این فصل از سال قصرشیرین از شرایط آب و هوایی بسیار مطلوبی برخوردار است و می‌توانیم اردوی خوبی در این شهر داشته باشیم.

رستمی تصریح کرد: از سوی دیگر در این شهرستان فضاهای ورزشی زیادی داریم، به گونه‌ای که سرانه فضای ورزشی در این شهرستان برای هر نفر چهار متر مربع یعنی چهاربرابر میانگین کشوری است.

وی اضافه کرد: علیرغم وجود این فضاهای مناسب آنگونه که باید از آنها برای میزبانی مسابقات و اردوهای تیم‌های ملی مختلف استفاده نشده که امیدواریم این امر محقق شود.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha