• سه‌شنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98081408536
  • منبع : نمایندگی قزوین

معاون عمرانی استاندار قزوین:

حل مشکلات راه و شهرسازی استان قزوین نیازمند اصلاح سیاست‌گذاری‌هاست

حل مشکلات راه و شهرسازی استان قزوین نیازمند اصلاح سیاست‌گذاری‌هاست

ایسنا/قزوین معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: ما در استان قزوین در حوزه راه و شهرسازی چالش‌های زیادی داریم بخشی از این مشکلات به سیاستگذاری غلط برمی‌گردد که نیاز است این سیاست‌ها تصحیح و بازنگری شود.

علی فرخزاد، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین که امروز برگزار شد، تصریح کرد: اداره راه از دستگاه‌های مهم و زیربنایی است که حوزه فعالیت آن زیاد است، با توجه به ارتباط مستقیم و غیرمستقیم مردم با راه و شهرسازی میزان رضایتمندی دارای اهمیت است که بخشی از آن به عملکرد دولت و بخش دیگر و به مراجعه به دستگاه‌ها برمی‌گردد.

وی افزود: در شرایط کنونی که وضعیت اعتبارات مناسب نیست مدیریت کار سختی است، محدودیت‌ها به‌شدت افزایش پیداکرده است، اما معتقد هستم که برخی از مشکلات را می‌توان بدون اعتبار و با داشتن تدبیر مدیریتی حل کرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: توجه به نیروی انسانی، خواسته‌ها، امکانات رفاهی و شایسته‌سالاری در میزان رضایتمندی مردم تأثیرگذار است، در استان قزوین در حوزه شهرسازی و در حوزه راه‌ کارهای خوبی صورت گرفته است اما کارهای باقیمانده زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: از مدیرکل جدید توقع زیادی داریم که با توجه به سوابق وی مطمئن هستیم که این موضوعات حل می‌شود، چالش‌های ما زیاد و مهم‌ترین خواسته ما این است که حداقل یک روز را برای پاسخگویی به مردم قرار دهند تا رضایت مردم جلب شود.

فرخ‌زاد یادآور شد: در برخی شهرهای استان ساخت‌وساز غیرمجاز زیاد داریم که بخشی از آن به اقدامات بازدارنده برمی‌گردد و بخشی بر عهده ما است، کارگروه مبارزه با ساخت‌وساز اگر به‌خوبی صورت بگیرد مشکل‌ها کم می‌شود، بخشی از مشکلات شهرهای استان به سیاست‌گذاری غلط ما برمی‌گردد و نیاز است که این سیاست‌ها تصحیح و بازنگری شود.

وی اظهار کرد: گاهی ساخت‌وسازها هکتاری است که نگران آن هستیم، در بخش‌های دیگر نیز همین‌طور است می‌توانیم از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران استفاده کنیم، استان قزوین نسبت به سایر استان‌ها متفاوت است و قیمت زمین و مسکن در این استان بالا است در این میان باید سرمایه‌گذاران واقعی شناسایی شوند و به سرمایه‌گذاران اهمیت بدهیم.

معاون عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: در بخش تعاونی‌های مسکن نیز ۴۶ تعاونی داریم که مراجعات زیادی دارند، تملک‌هایی صورت گرفته و چالش داریم که باید توافق کرده و با اختیاراتی که در استان هست برای حل مشکلات اقدام کنیم و می‌دانیم نمی‌شود همه مشکلات را حل کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات سه‌ساله مسعود حق لطفی مدیر سابق،  ابراهیم مبارک قدم به‌عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha