• یکشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۹:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98090301858
  • خبرنگار : 50187

در جلسه شورای شهر کرمان مطرح شد

جای فناوری اطلاعات در شورا خالی است/ رد شکایت یک شهروند توسط دیوان عدالت اداری

جای فناوری اطلاعات در شورا خالی است/ رد شکایت یک شهروند توسط دیوان عدالت اداری

ایسنا/کرمان جلسه عمومی شورای شهر کرمان برگزار شد.

"سیدمهران عالم زاده" شهردار کرمان شامگاه یکشنبه سوم آذرماه در نشست عمومی شورای شهر کرمان اظهار کرد: یکی از شهروندان درباره عوارض اراضی ثبتی کمتر از ۵۰۰ مترمربع علیه شهرداری کرمان به دیوان عدالت اداری شکایت کرده است.

وی افزود: شاکی دارای پرونده ثبتی بوده و عوارض براساس مصوبه شورا دریافت شده و با مراجعه ایشان به دیوان عدالت، در مرحله اول شکایت ایشان رد شده است.

عالم زاده تصریح کرد: این فرد شهرداری را دور زده و قدرالسهم را پرداخت نکرده بود و دیوان عدالت اداری شکایت ایشان را وارد ندانسته و امیدواریم در تجدید نظر نیز این رای قطعی شود.

به گزارش ایسنا، "احمد حسن زاده" عضو شورای شهر کرمان در این نشست گفت: شهردار کرمان اعلام کرده سطوح کارشناسی در این دوره در شهرداری کرمان افزایش یافته که درخواست داریم گزارش این حوزه به شورا ارائه شود.

وی با بیان اینکه زمانی که سطح کارشناسی افزایش می یابد باید کیفیت فعالیت ها ارتقاء یافته، چالش ها کمتر شود و فرآیندها اصلاح و از مکاتبات مکرر جلوگیری شده باشد اظهار کرد: شناسایی آسیب ها، افزایش رضایتمندی مردم و ... از دیگر نتایجی است که با افزایش کار کارشناسی در امور حاصل می شود.

حسن زاده در ادامه بیان کرد: جای فناوری اطلاعات در شورای شهر خالی است و پیشنهاد دارم این موضوع را در حوزه کاری کمیسیون اجتماعی شورا داشته باشیم.

"محمد فرشاد" رییس شورای کرمان نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته بسج و پنج آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: بسیج به گردن انقلاب، استمرار و تثبیت آن حق زیادی دارد.

به گزارش ایسنا، در این نشست رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر کرمان گزارشی از برگزاری دومین اجلاس روسای کمیسیون های معماری و شهرسازی کلانشهرها و مراکز استان ها در مشهد مقدس که آبان ماه برگزار شده بود، ارائه کرد.

گفتنی است در این نشست مصوبات کمیسیون های شورای شهر تصویب نهایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha