• یکشنبه / ۱۰ آذر ۱۳۹۸ / ۰۸:۰۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98091006252
  • خبرنگار : 50311

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های دائمی استان:

کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی که سایت دائمی نمایشگاه ندارد

کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی که سایت دائمی نمایشگاه ندارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سایت نمایشگاه های استان مشکل دارد و این استان تنها استانی است که سایت دائمی نمایشگاه ندارد.

"بابک درست" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: امسال ۱۶ عنوان نمایشگاه در تقویم استان قرار گرفت که با توجه به ظرفیت هر شهرستان و مرکز استان این نمایشگاه ها تعریف شدند، از این تعداد حدود ۶ عنوان نمایشگاه در نیمه اول سال برگزار شد و مابقی این عنوان ها در نیمه دوم امسال در شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران برگزار خواهد شد.
وی اظهارکرد: نمایشگاه های بانوان، گل و گیاه و مبلمان در شهر یاسوج، نمایشگاه های گل و گیاه، مبلمان و صنعت و ساختمان در شهر گچساران و نمایشگاه مبلمان را نیز در شهر دهدشت خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: سایت نمایشگاه های استان مشکل دارد و استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که سایت دائمی نمایشگاه ندارد. پیگیری ها و کارشناسی های لازم توسط وزارت خانه و مدیر عامل نمایشگاه های کشور صورت گرفته و جلسات متعدد درحال انجام است تا تصمیمی معقول گرفته شود.
درست ادامه داد: به واسطه ایجاد این سایت رونق اقتصادی، اشتغال جوانان و تولید و صادرات غیرنفتی در استان خواهیم داشت.
با محقق شدن این امر مجموعه‌ای از یک پکیج کامل نمایشگاهی، گردشگری، شهربازی، آلاچیق، رستوران و سالن همایش های بین المللی در مجموعه اراضی ۳۰ هکتاری خواهیم داشت و ۱۰۰ شغل مستقیم و ۵۰۰ شغل در استان نهادینه می شود.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط بد اقتصادی و نوسانات ارزی، صنوف پیمانکاران مطالبات میلیاردی از دستگاه های اجرایی دارند که تاکنون پرداخت نشده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: سازمان مدیریت، استاندار، معاونت عمرانی استاندار و سایر دستگاه‌های متولی پیگیر هستند که از طریق تهاترهای بانکی این مشکلات را حل کنند و کسانی که مطالبات دارند از طریق اسناد خزانه به مطالباتشان برسند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha