• شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98091611135
  • خبرنگار : 50167

یک مسئول در دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان:

دانشجویان، مشکلات را کم‌هزینه‌تر رفع می‌کنند

دانشجویان، مشکلات را کم‌هزینه‌تر رفع می‌کنند

ایسنا/زنجان جانشین معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان گفت: برنامه‌های بزرگداشت روز دانشجو با مشارکت همه دانشجویان و به‌ صورت ستادی برگزار خواهد شد، زیرا جوانان دانشجو کارها را متفاوت‌تر، بهتر و ارزان‌تر انجام خواهند داد.

مصطفی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با گرامی‌داشت روز دانشجو، اظهار کرد: دانشجویان سرمایه‌های ارزشمند کشور و موتور محرکه توسعه فراگیر دانشگاه و جامعه بوده و این قشر عامل قدرت، فرصت و ظرفیتی برای توسعه کشور هستند.

وی با اشاره به هجمه‌های سنگین دشمنان به دانشگاه‌ها، دانشجویان و جوانان، افزود: دشمنان سعی در مشغول کردن ذهن جوانان، بی‌تفاوت کردن آنان در برخی مسائل، اتلاف فرصت و وقت آن ها دارد، زیرا جوانان نخبه مایه عزت، عامل قدرت و اقتدار و توسعه علمی کشور هستند.

این مسئول در رابطه با مشارکت و اجرای برنامه‌های مختلف توسط دانشجویان در روز دانشجو در دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، تصریح کرد: برنامه‌های بزرگداشت روز دانشجو امسال با مشارکت و همکاری تشکل‌های اسلامی، کانون‌ها، انجمن‌های علمی و نشریات دانشجویی و به‌صورت ستادی برگزار خواهد شد، زیرا اطمینان دارم که جوانان دانشجو کارها را متفاوت‌تر، بهتر و ارزان‌تر انجام خواهند داد.

محمدی با اشاره به اینکه آینده کشور دست جوانان دانشگاهی است و کوچک‌ترین غفلت در تربیت و توانمندسازی علمی، اخلاقی و اجتماعی آن‌ها قابل گذشت و جبران نیست، ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای تحول و توسعه روز دانشجو در دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان فراهم شده است و به زودی نتایج ملموس آن مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی باشگاه علمی‌فرهنگی در دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان به‌عنوان مهم‌ترین رخداد حوزه فرهنگی در سال‌های اخیر، اظهار کرد: راه‌اندازی باشگاه علمی‌فرهنگی دانشگاه درخواست و آرزوی دیرینه دانشجویان، اساتید، مدیران و کارکنان را برآورده کرد. این باشگاه توسعه علمی و فرهنگی دانشگاه را بیش از پیش رقم خواهد زد.

این مسئول در رابطه با سیاست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی، تصریح کرد: این معاونت تا حدامکان به شرط عدم تاثیر منفی در دروس رسمی دانشگاهی، امور علمی، فرهنگی و هنری و دانشجویی را به دانشجویان خواهد سپرد؛ زیرا اکنون باید به دانشجویان فرصت دهیم تا با کسب دانش و مهارت و تجربه مورد نیاز برای مدیریت آینده حوزه سلامت و جامعه اسلامی آماده شوند.

جانشین معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان در رابطه با اهمیت روز دانشجو، ادامه داد: روز دانشجو روز بزرگی است، زیرا این روز نشان‌دهنده قدرت درک، فهم و تحلیل درست دانشجویان و روز عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی، روشنگری، استکبارستیزی و اعلام انزجار از استبداد، انحصارطلبی و یک جانبه‌گرایی قدرت‌های سلطه‌گر و زورگو است.

محمدی در رابطه با سیاست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، اظهار کرد: هدف این معاونت، کاهش تصدی‌گری، مجری‌گری و اکتفا کردن به نظارت و حمایت و سپردن امور به دانشجویان خوش‌فکر و باانگیزه و خلاق و نوآور بوده و به جای شعار دادن سعی می‌کنیم بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب که مخاطب اصلی آن جوانان به خصوص دانشگاهیان و مدیران جوان جهادی بوده و سپردن امور به این جوانان پیشرو و پیشتاز عمل کنیم.

وی با اشاره به حل آسان و کم‌هزینه مشکلات به دست دانشجویان، خاطرنشان کرد: اطمینان دارم حل مشکلات گوناگون ناشی از ضعف و ناکارآمدی مدیریتی در کشور و نقش بر آب کردن نقشه‌های گوناگون دشمنان خارجی و عوامل داخلی به دست دانشجویان باهوش و خوش‌فکر بسیار آسان‌تر، راحت‌تر، سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha