• سه‌شنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98091914516
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه چادگان:

دانشجو نباید سیاست زده باشد

دانشجو نباید سیاست زده باشد

ایسنا/اصفهان امام جمعه چادگان گفت: نگاه و فعالیت دانشجو باید طیف گسترده‌ای را در بر بگیرد و در جهت توسعه کشور خلاق باشد.

حجت‌الاسلام سید محمود بنی جمالی، امروز (سه‌شنبه) در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد چادگان، گفت: در بخش فعالیت‌های سیاسی، دانشجو نباید سیاست زده باشد و چشم و گوش بسته همه‌چیز را قبول کند که آن وقت نگاه، نگاه بدون بصیرت می‌شود.

وی توجه ویژه در موضوع علم و نگرش را یادآور شد و خاطرنشان کرد: آموختن علم مقطعی نیست و بنا بر سفارش پیامبر گرامی اسلام (ص) یک فرد مسلمان در تمام عمر خود باید در حال تعلیم و تربیت باشد تا به کمال بیشتر نزدیک شود.

به گزارش ایسنا، امام جمعه چادگان با ارزشمند دانستن دانشجو و واژه دانشجو به آذر ماه ۱۳۳۲ و حس استقلال طلبی و استکبار ستیزی دانشجویان اشاره کرد و افزود: بر همه دانشجویان واجب است که در سرنوشت کشور خودشان سهیم باشند که اگر این نباشد در حق خودشان ظلم شده است.

بنی جمالی به لزوم تحمل اندیشه‌های مخالف تأکید کرد و ادامه داد: اندیشه‌ها و سلیقه‌های مختلف همدیگر را باید تحمل کرد تا شاهد تقابل نباشیم و این اندیشه‌های مختلف در جهت رشد حرکت خواهند کرد.

وی خواستار همکاری و مداخله همه گروه‌های مردمی و دانشجویی برای پیشبرد امور شد و اضافه کرد: سهیم کردن عامه مردم ضرورت دارد و این کار اعتماد سازی و آگاه سازی را در بعدی ارزشمند تقویت می‌کند.

امام جمعه چادگان گفت: دانشگاه پیام نور چادگان که از سال ۸۴، در یک رشته با ۴۸ نفر دانشجو فعالیت خود را آغاز کرده است و زمانی بیش از ۱۲۰۰ دانشجو داشته، اکنون با بیش از ۲۵۰ دانشجو در حال فعالیت است که می‌طلبد با ایجاد زیرساخت‌های لازم در تمامی حوزه‌ها زمینه جذب بیشتر دانشجویان را چون سال‌های گذشته فراهم کرد.

در این دیدار، تعدادی از دانشجویان تشکل‌های مختلف دانشجویی دیدگاه‌ها و نظرات خود را در موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بیان و پرسش‌های خود را در خصوص وضعیت موجود شهرستان و جامعه مطرح کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha