• چهارشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98092014977
  • منبع : بوشهر

۳۵۰ اثر به پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر ارسال شد

۳۵۰ اثر به پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر ارسال شد

ایسنا/بوشهر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر با اشاره به برگزاری پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر در هفته آخر آذرماه گفت: ۳۵۰ اثر برای ارائه در پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر ارسال شده که از آثار برگزیده تجلیل می‌شود.

به گزارش ایسنا، حسن ابراهیمی در نشست اعضای ستاد پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به فعالیت های ستاد اقامه نماز استان بوشهر اظهار کرد: این ستاد تلاش وافری در مسیر عمل‌گرایی و تاثیرگذاری در گسترش فرهنگ اقامه نماز داشته است.

وی شناسایی و رفع ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت را از برنامه‌های مهم ستاد اقامه نماز استان بوشهر دانست و تاکید کرد: مردم استان بوشهر توجه ویژه‌ای به اقامه فریضه الهی به ویژه نماز دارند و این فرهنگ استان بوشهر را به استانی مذهبی تبدیل کرده است.

معاون استاندار بوشهر با قدردانی از همکاری دستگاه‌های اجرایی و ادارات در ترویج فرهنگ اقامه نماز خاطرنشان کرد: این مهم سبب شده که ضعف‌ها در کوتاه‌ترین زمان بررسی و زمینه رفع آن فراهم شود.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی با دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: ترویج فرهنگ نماز در بین نسل جوان یکی از برنامه‌های مهم ستاد اقامه نماز است و تشکیل جلسات ستاد اقامه نماز و امربه معروف و نهی از منکرو ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر از دیگر برنامه‌ها بوده است.

وی از برگزاری پنجمین اجلاس استانی نماز با عنوان نماز و مدرسه خبر داد و گفت: این اجلاس با موضوع راهکارهای ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین دانش آموزان و حضور فعال روحانیون در نماز جماعت مدارس برگزار می‌شود که تلاش شده با کیفیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

رئیس ستاد برگزاری پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر با اشاره به تشکیل کمیته‌های سه گانه این اجلاس خاطرنشان کرد: علمی پژوهشی، پشتیبانی، اطلاع‌رسانی و تبلیغ از کمیته‌های سه گانه پنجمین اجلاس استانی نماز است.

حسن ابراهیمی همکاری آموزش و پرورش، ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر در برگزاری پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این راستا پیش اجلاس پنجمین اجلاس استانی نماز شهرستانی در شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شده است.

وی با اشاره به جمع آوری بیش از ۳۵۰ اثر در عنوان و رشته‌های مختلف در راستای پنجمین اجلاس استانی نماز خاطرنشان کرد: این آثار در پی اعلام فراخوان با موضوع نماز و مدرسه به دبیرخانه این اجلاس ارسال و در این زمینه انشاء دانش آموزی با موضوع نماز برگزار شده است.

رئیس ستاد برگزاری پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر با بیان اینکه این اجلاس هفته آخر آذرماه در بوشهر برگزار می‌شود، گفت: در پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر از آثار برگزیده تجلیل می‌شود.

پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر هفته آخر ماه آذر برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر زمان برگزاری پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر را هفته آخر ماه آذر دانست و گفت: آثار ارسالی به پنجمین دوره اجلاس استانی نماز به ۳۵۰ اثر رسیده است.

اسماعیل کاظمی با بیان اینکه این اجلاس  در ۲ موضوع نماز و مدرسه طراحی شده است، اظهار کرد: اجلاس نماز با هدف ترویج فرهنگ نماز و شناسایی روش‌های دعوت به نماز برگزار می‌شود که برای هر چه با شکوه برگزار شدن پنجمین اجلاس استانی نماز ۳ کمیته تخصصی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کمیته‌های سه‌گانه برگزاری پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر نقش مهمی در برگزاری با شکوه این اجلاس دارد گفت: کمیته‌های اطلاع رسانی و تبلیغ، پشتیبانی و مالی، علمی و پژوهشی در برپایی با شکوه پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر نقش مهمی دارد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر، طراحی و انتشار پوسترهای فراخوان از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی و صدا وسیما را از جمله برنامه‌های اجرا شده دانست و تصریح کرد: مشارکت دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش سبب شد اجلاس نماز امسال با وضعیت بهتری اطلاع رسانی شود تا دانش آموزان، دانشجویان، پژوهشگران و محققان حضور پر رنگ‌تری در پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر داشته باشند.

کاظمی با اشاره به اینکه امسال آثار بیشتری به اجلاس نماز استان بوشهر ارسال شده است افزود: آثار ارسالی به پنجمین دوره اجلاس استانی نماز به ۳۵۰ اثر رسیده است.

وی از مشارکت دانش آموزان هنرستان‌ها در خلق آثار هنری و صدها اثر خبر داد و بیان کرد: امسال پیش اجلاس در شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش برای نخستین بار برگزار شد که با استقبال دانش آموزان و فرهنگیان مواجه شد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر همکاری انجمن‌های فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر را برای خلق آثار از دیگر توفیقات این اجلاس استانی دانست و تصریح کرد: هدف گذاری برای برپایی نمایشگاه آثار هنری و طراحی و راه‌اندازی ۲ سایت برای ارسال آثار در دبیرخانه استانی از دیگر برنامه‌ها است.

کاظمی زمان برگزاری پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر را هفته آخر ماه آذر دانست و گفت: بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع نماز و مدرسه نیز در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha