ابوالحسن قاسمپور در گفت و گو با ایسنا با توضیح در خصوص استارتاپ جویار گفت: این استارتاپ مرداد امسال در رویداد استارتاپیای که در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد؛ موفق به کسب رتبه دوم در میان گروههای دیگر شد.
وی ادامه داد: با کسب این رتبه؛ اتاق بازرگانی البرز در آکادمی استارت آپ اتاق بازرگانی فضایی در اختیار این تیم قرار داد تا بتوانند طرح و ایده خود را به مرحله بازار و تجاری سازی برسانند.
وی با اشاره به هدف استارتاپ جویار اضافه کرد: این استارتاپ در فاز اول اهدافی چون دسترسی سالمندان به خدمات مختلفی چون خرید از فروشگاه هایی که محصولات مورد نیاز آنها را به فروش می رسانند؛ مراجعه به پزشکان متخصص؛ دریافت خدمات پرستاری و مراقبتی و ... را دنبال می کند.
قاسم پور تاکید کرد: در فاز دوم هم به دنبال جزئی تر کردن تمامی خدماتی است که در فاز اول ارایه می شود با این تفاوت که در فاز دوم این خدمات به صورت داوطلبانه ارایه می شود. افراد می توانند خدمات خود را ذخیره نمایند و در ایام نیاز از آن بهرهمند شوند.
این مسئول گفت: این استارتاپ فعلا در مرحله بازارسازی قرار دارد و نمونه و سمپلی از آن وجود ندارد.
وی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم در کنار سایت و بازار؛ دستگاه های هوشمندی ایجاد کنیم که اپلیکشن جویار برای ارایه خدمات بر روی آن نصب شود تا از طریق آن امور مربوط به پایش سلامت جامعه هدف را به انجام برساند.
وی در پایان با تقدیر از حمایت اتاق بازرگانی که فضای راه اندازی این استارتاپ را در اختیار گروه جویار قرار داده است، افزود: به جز حمایت سخت افزاری؛ اتاق بازرگانی زمینه ارتباط این گروه با دستگاه هایی از جمله بهزیستی که به سالمندان خدمات ارایه میدهند را فراهم کرده است.
انتهای پیام
نظرات