• سه‌شنبه / ۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 98100302170
  • منبع : نمایندگی کردستان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان:

اجرای تور برای دفاتر گردشگری عراق از راه های توسعه گردشگری کردستان است

اجرای تور برای دفاتر گردشگری عراق از راه های توسعه گردشگری کردستان است

ایسنا/کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، اجرای تورهای آشناسازی برای دفاتر گردشگری کشور عراق یکی از راه های توسعه گردشگری استان و معرفی جاذبه های توریستی استان کردستان است.

حمید اسکندری در جلسه هم اندیشی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و مسئولین و کارشناسان گردشگری کردستان، اظهار کرد: بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات در خصوص چالش های پیش روی حوزه گردشگری و به ویژه دفاتر خدمات مسافرتی استان کردستان در اولویت توسعه گردشگری استان قرار دارد.

وی ضمن اشاره بر تعامل هرچه بیشتر با دیگر استان ها و به ویژه استان های غرب کشور گفت: به منظور توسعه صنعت گردشگری، در نظر داریم با همکاری استان های غربی کشور یک سری پکیج ها و بسته های سفر مشترک را طراحی کنیم که امیدواریم به زودی این امر تحقق یابد.

اسکندری سپس بر لزوم برخورد قاطع با فعالیت تورهای غیر مجاز در سطح استان تاکید کرد و افزود: این موضوع باید با جدیت پیگیری شود و کسانی که به صورت غیر قانونی اقدام به برگزاری تور می کنند به مراجع قضایی معرفی و با آنها به شدت برخورد شود.

معاون گردشگری کردستان به موضوع رسیدگی به بحث ورود گردشگران خارجی در جلسات کمیسیون امنیت گردشگران پرداخت و افزود: بایستی نظارت دقیقی بر ورود و خروج گردشگران در مرزها و به ویژه مرز باشماق صورت گیرد و در این راستا ایجاد دفتر نمایندگی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری امری ضروری و واجب است.

اسکندری یکی از راه های توسعه گردشگری استان و معرفی جاذبه های توریستی را برگزاری و اجرای تورهای آشناسازی برای دفاتر گردشگری کشور عراق ذکر کرد و یادآور شد: تبلیغات یکی از مهمترین ارکان صنعت گردشگری است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد و در همین راستا از کلیه دفاترخدمات مسافرتی سطح استان خواست، تا در برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که هرساله در تهران برپا می شود، با اداره کل همکاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha