• سه‌شنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98101713390
  • منبع : نمایندگی همدان

فرمانده سپاه تویسرکان:

شهادت سپهبد سلیمانی برای دشمن خطرناکتر است

شهادت سپهبد سلیمانی برای دشمن خطرناکتر است

ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: شهادت سردار سلیمانی به تمام جهان نشان داد که سردارهای شجاع، قدرتمند و با درایت که محبتشان ریشه در دل مردم جامعه دارد، شهادتشان برای دشمنان خطرناک تر از حضورشان است.

سرهنگ سیاهوشی در گفت‌وگو با ایسنا با تأکید بر این امر که سردار شهید سپهبد سلیمانی یک شخص که نه بلکه تفکری ارزشمند بود، اظهارکرد : افرادی مانند سردار سلیمانی که تمام عمر خود را صرف ‌خدمت برای امنیت و آسایش مردم جامعه و منطقه خود می‌کنند و با خدمت صادقانه و شبانه‌روزی برای پاسداری از ناموس و خاک خود می‌کوشند ذاتاً با لطف خداوند در دل و قلب مردم و جوانان جای می‌گیرند و شهادت پایان راهشان نیست.

وی تصریح کرد: اراده خداوند آحاد جامعه به‌خصوص جوانان را مصمم‌تر و استوارتر از قبل به حرکت در مسیر تحقق تفکر و اعتقادات این شهدا سوق می‌دهد چنانچه شهادت سپهبد سلیمانی به‌طور واضح و آشکار گویای این امر است و ما تا به حال شاهد بودیم که قبل از این هم با ترور سرداران و شخصیتهای بزرگ و قدرتمند این نظام، دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به جانشینی سردار قاآنی توسط رهبر انقلاب، افزود: بنا به فرموده رهبری سپاه قدس باید کما فی سابق ادامه دهنده راه و تفکر سردار سپهبد سلیمانی باشد و همچنان‌در حفظ امنیت جامعه و منطقه و مقاومت در برابر ظلم و وحشیگری دشمنان و معاندان اسلام بکوشد .

وی افزود: سردار شهید سپهبد سلیمانی هم حضورش و هم شهادتش پر از برکات معنوی بود چرا که این شهید عزیز در زمان حیات تمام وقت خود را خاضعانه و دور از وطن در خدمت دفاع از خاک، حیثیت و ناموس ایران و منطقه صرف کرد و به دشمنان این مرز و بوم به‌ویژه گروه وحشی داعش اجازه تعرض را نداد و ما این آرامش و امنیت را مدیون تلاشهای این سردار بزرگ هستیم و جای شکر دارد که مردم عزیز ایران اسلامی با حضور سبزشان به جهانیان فهماندند که قدرشناس تلاش سردار سلیمانی بودند و هستند و خواهند بود .

سیاهوشی در ادامه گفت: شهادت آرزوی سردار شهید سپهبد سلیمانی بود و گرچه غریبانه و دور از وطن توسط منفورترین دشمن و یزید زمان ترامپ دیوانه ترور شد اما به زیباترین شکل در دیار سالار شهیدان، امام حسین(ع) به دیدار معشوق شتافت و مهمان سالار شهیدان شد و اینگونه شهادت غریبانه و ترور  نشان از این دارد که دشمنان جرأت نقابله رو در رو با این شهید عزیز را نداشتند.

وی با تأکید براینکه شهادت سردار سپهبد سلیمانی پیوند محکمی بین جوانان و آحاد جامعه با ولایت و رهبری ایجاد کرد، بیان کرد: تاریخ چنین حضور گسترده و میلیونی مردمی را در وداع با مقام کشوری در هیچ کجای جهان سراغ ندارد و به جرأت می‌توان گفت شهادت سردار سپهبد سلیمانی پیوند محکمی بین جوانان و آحاد جامعه با ولایت و رهبری ایجاد کرد و شاهد هستیم که از تمام احزاب، افکار و اعتقادات مختلف سیاسی و عقیدتی برای وداع با پیکر پاک ‌این شهید عزیز و بیعت مجدد با رهبری در تمامی شهرهای ایران و جهان حضور یافتند و همین حضور پررنگ و میلیونی مردم ترس عمیقی در دل دشمنان ایران و اسلام ایجاد و آنها را وادار به عقب نشینی از موضعشان کرد.

سیاهوشی افزود: سردار شهید سپهبد سلیمانی برای فرزندان شهدای مدافع حرم خاضعانه و خالصانه پدری می‌کرد و این خشوع را می توان با گرفتن شاخه گلی در قنوت نماز از دست کودک‌ خردسال شهید مدافع حرم به وضوح دید.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی هرجا که لازم بود خود وارد میدان ایثار می‌شد و از هیچ کمکی به مردم ستم دیده دریغ نمی‌کرد و این شهید بزرگ برای هر مظلومی چتر حمایت بود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه شهادت و فقدان سردارانی چون شهید سلیمانی داغی بزرگ و دردی فراموش نشدنی در دل آحاد جامعه است، تصریح کرد: این نبودن‌ها دلیل بر ضعیف شدن نظام، سپاه و منطقه نخواهد شد چرا که تفکرات این شهید ریشه در قلب و ذهن مردم و جوانان دارد و امروز شاهد خروش میلیون‌ها سردار سلیمانی به خونخواهی این شهید عزیز در ایران و سراسر جهان که آماده مقابله با دشمنان این مرز و بوم و یزید زمان و همگی به فرموده رهبری آماده گرفتن انتقام سخت از آمریکا و هم پیمانانش هستیم.

سیاهوشی در پایان گفت: سردار شهید سپهبد سلیمانی خود را سرباز ولایت می‌دانست و شهادت و پیوستن به همرزمان شهیدش آرزویش بود و در دیار سالار شهیدان غریبانه و مظلومانه به دست یزید زمان همچون یاران امام حسین (ع) به آرزویش رسید و شهید شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha