• پنجشنبه / ۱۹ دی ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 98101915130
  • منبع : نمایندگی مازندران

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

جبهه باطل تمام امکانات را برای از بین بردن جبهه حق بکار گرفته است

جبهه باطل تمام امکانات را برای از بین بردن جبهه حق بکار گرفته است

ایسنا/مازندران مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه جبهه باطل تمام امکانات خود را برای از بین بردن جبهه حق بکار گرفته است، تاکید کرد: جبهه حق نیز مانند امروز یار نداشته است و جبهه کفر هیچ گاه مانند امروز اینگونه مورد هجمه قرار نگرفته و تحقیر نشده است.

حجت الاسلام یدالله غلامی عصر امروز در مراسم دسته روی و عزاداری مردم ولایت مدار نوشهر که به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی و سایر همرزمانش در جبهه مقاومت در مصلای این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) و شهدای مقاومت با بیان اینکه از ابتدای خلقت بین حق و باطل همواره جنگ و ستیز بوده است، اظهار کرد: در زیارت عاشورا نیز علاوه لعنت بر شمر و یزید،  بر عاملان این حادثه لعنت فرستاده می‌شود. 

وی با بیان اینکه خوشبختانه ما در جبهه حق هستیم، تصریح کرد: اینکه امروز جبهه باطل شما را که در جبهه حق هستید، تحریم می‌کند چیز جدیدی نیست و ریشه در بلندای تاریخ دارد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: خداوند در آیات قرآن به این موضوع اشاره داشتند که کسانی هستند که دین خدا را یاری می کنند و پیامبر بزرگ اسلام نیز نوید این امر مهم را داده بودند.

غلامی گفت: در طول تاریخ هیچ گاه و به این شدت مانند امروز جبهه حق و باطل مقابل هم نبوده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه هرگاه جبهه حق گوش به فرمان ولایت باشند پیروز خواهند شد، ادامه داد: آمریکایی‌ها در منطقه هفت تریلیون دلار هزینه کردند اما امروز چه دارند که به مردم خود بگویند، جمهوری اسلامی با کمترین هزینه در تمام منطقه سرباز دارد. 

غلامی یادآور شد: ما امروز با دو آمریکا روبرو هستیم، یک آمریکایی و فکر آن در داخل کشور و دیگری ایالات متحده آمریکا است که باید در این خصوص آگاهانه و با بصیرت حرکت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha