• پنجشنبه / ۱۹ دی ۱۳۹۸ / ۱۹:۴۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98101915205
  • خبرنگار : 50223

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با حضور دادستان کل کشور معرفی شد +تصاویر

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با حضور دادستان کل کشور معرفی شد +تصاویر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهکیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه، 19 دی ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور،‌ خرم آبادی معاون دادستان کل کشور و مقامات قضایی و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

حسن نگین تاجی، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار مهربانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت در مکتب عاشورایی بالاترین پاداش است که به مجاهدان راه حق داده می شود. همانطور که رهبری معظم ابتداء این شهادت را به حضرت ولی عصر و سپس به خود حاج قاسم تبریک و تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه شهادت سپهبد سلیمانی جریان ساز تفکر اسلامی و مکتب عاشورایی است، افزود: سردار شهید سلیمانی موجب رویش اندیشه مقاومت و جاری شدن سبک زندگی عاشورایی در دنیای اسلام و بخصوص جوانان است و زمینه ساز نابودی دولت غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار خواهد بود. این شهادت برای همه ما خصوصاً برای دستگاه قضایی مسئولیت آور است.

نگین تاجی با اشاره به موضوع اجرایی شدن سند تحول دستگاه قضایی اظهارکرد: لازم است یک حرکت جهادی صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، سند تحول دستگاه قضایی در راستا مبارزه با مفاسد و کاهش اطاله دادرسی از مهم‌ترین اولویت‌ها به شمار می‌رود که کارهای خوبی در مدت 4 ماه از مدیریت ما بر مجموعه قضایی استان صورت گرفته است.

نگین تاجی تصریح کرد: 1724فقره پرونده مسن در چهار ماه گذشته مختومه شده که در این زمینه کاهش 40 درصدی را داشته ایم.

وی ادامه داد: اکنون ابلاغ‌های به صورت الکترونیک به 91 درصد رسیده است و برگزاری نشست های علمی و قضایی 4 برابر 4 سال  گذشته بوده، که در کیفیت آراء نقش بسیار بالایی دارد.

"حسین کلانتری"، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: روح دینداری و انقلابیگری را در وجود دادستان سابق دیده ایم و یکی از نیروهای خادم و دلسوز است و در حوادث آبان ماه دلسوزانه و انقلابی عمل کردند.

"مهرداد کرمی"، دادستان سابق عمومی و انقلاب یاسوج نیز گفت: اگر کاری صورت گرفت وظیفه بود و کار همگانی و مشترک درون سازمانی و برون سازمانی بوده است.

وی اظهارکرد: بیش از 16 سال در استان مشغول خدمت بوده ام و در تمام این مدت سعی کردم که با اخلاص، بدون حب و بغض شخصی، رضای خدا و اولویت قرار دادن کار مردم، تکریم همکاران و تمام توان و تعامل کار کنم.

همچنین "سید علی ملک‌حسینی"، دادستان جدید عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به سیاست‌های قوه قضاییه و احیای حقوق عامه اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات ما در دادگستری حجم بالای پرونده‌هاست.

دادستان جدید مرکز استان ادامه داد: در خصوص پرونده‌های اداری از مدیران می‌خواهم که قوانین را بیشتر بررسی کنند و با حقوقی‌های خود هماهنگی بیشتری داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه کارمندان و مدیران باید به گونه‌ای عمل کنند که دچار مشکل نشوند افزود: حتی یک جرم هم برای مدیران ما که مدیریت‌ها باید در تراز حاج قاسم سلیمانی باشد زیاد است.

دادستان جدید یاسوج با تاکید بر این که مدیران باید نظارت کافی بر زیر مجموعه خود داشته باشند اظهار کرد: اگر جرمی اتفاق می‌افتد یا به دلیل غفلت است و یا از روی عمد که این آخری از مصادیق مشارکت در جرم است و برخورد می‌کنیم و امیدواریم چنین مسائلی را در استان نداشته باشیم.

ملک‌حسینی با تاکید بر اینکه باید به دنبال انتخابات سالم و در فضای آرام باشیم این گونه گفت که با متخلفان انتخاباتی برخورد می‌کنیم.

به گزارش ایسنا در پایان این مراسم از زحمات حدود چهار سال و ۵ ماهه مهرداد کرمی، دادستان سابق مرکز استان تقدیر و سید علی ملک حسینی بعنوان دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۱۹:۵۲

ما از دادستان کل کشور وریاست محترم قوه قضاییه می خواهیم دادستان خرم آباد را تغییر دهند بالغ بر 15 سال دادستان می باشند