• شنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98102116148
  • خبرنگار : 50165

در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان عنوان شد:

پرحاشیه‌ترین مستطیل کم‌مساحت زنجان

پرحاشیه‌ترین مستطیل کم‌مساحت زنجان

ایسنا/زنجان برای دومین‌بار واگذاری زمینی به اندازه ۳*۵۰ برای الصاق به حیاط یک مدرسه مطرح شد.

استاندار زنجان صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: استکبار، استبداد و ظلم که این روزها دستش به جایی نرسیده با تلاش و فعالیت رسانه‌ای خود، شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را به حاشیه می‌برد اما رسانه‌های ما همت مضاعف خواهند کرد که این حماسه مردمی هیچ موقع به حاشیه نرود.

این مسئول ادامه داد: تا تاریخ، تاریخ است، حرمت خون پاک شهید قاسم سلیمانی به‌صورت روزافزون عرصه را بر استکبار و استبداد تنگ خواهد کرد.

وی با اشاره به دستورالعمل مولدسازی اموال مازاد دولتی، افزود: مولدسازی، کارگروه بسیار خوبی است که تشکیل شده و مدیران نباید وقت یکدیگر را تلف کنند؛ چراکه پیش‌قدم شدن مدیران برای این کارگروه و واگذاری اموال مازاد، سبک مدیریتی خوب را نشان می‌دهد.

حقیقی تصریح کرد: دستگاه‌هایی داریم که هیچ جایی برای استقرار ندارند و در مقابل، دستگاه‌هایی نیز فضای مازاد دارند که سفت و سخت به آن چسبیده‌اند و این برای مدیریت، صحیح نیست به همین دلیل انتظار می‌رود کارگروه فعالسازی اموال مولد فعال‌تر شود.

استاندار زنجان با اشاره به پایان نرسیدن پروژه‌های برخی دستگاه‌ها، یادآور شد: برخی دستگاه‌ها پروژه‌هایی دارند که در ۱۰ روز باید تمام می‌شد، اما با گذشت سه ماه هنوز به اتمام نرسیده است. مدیران مربوطه، ظرف یک هفته باید به این موضوع ورود پیدا کرده و به اتمام برسانند، در غیر این صورت اگر به یقین نرسم که اشتباه سهوی بوده، خودم ورود پیدا کرده و به اتمام می‌رسانم.

وی با اشاره به طرح‌های ارائه‌ شده در رابطه با مجتمع‌های بین‌راهی، اظهار کرد: احداث مجتمع بین‌راهی، موضوع خوب و مهمی است اما متولیان امر باید بدانند که همه مولفه‌های تعریف شده برای مجتمع در آن وجود داشته باشد، نه اینکه در ابتدا چند مغازه ساخته شود، بلکه همه موارد باید با هم ایجاد شوند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، مهم‌ترین اقدامات انجام شده در سال‌جاری و مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های سال آینده را احصا کند تا اسفندماه در پرتال و درگاه استان قرار دهیم و مردم در جریان اقدامات انجام شده و برنامه‌های آینده قرار گیرند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان، خاطرنشان کرد: طبق توافق صورت گرفته و مکاتبه با مدیرعامل بیمه سلامت کشور، مقرر شده تا ساختمان اداره‌کل بیمه سلامت استان زنجان به‌صورت موقت در اختیار دبیرخانه کنگره سه‌هزار شهید استان قرار گیرد و انتظار می‌رود این اداره‌کل پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

پرحاشیه‌ترین مستطیل کم‌مساحت زنجان روی میز شورای برنامه‌ریزی

واگذاری قسمتی از محوطه مازاد و بلااستفاده ساختمان درمانگاه سابق گرماب به دبیرستان شبانه‌روزی دخترانه عفت شهر گرماب (به عرض و طول ۳*۵۰ مترمربع) دیگر دستور کار است که به جز این جلسه در جلسه قبل نیز مورد بررسی قرار گرفت و دوباره نتوانست رای اعضا را جلب کند و این در حالی است که تاکنون ۳ بار بازدید توسط ۷ کارشناس از دستگاه‌های ذی‌ربط از محل موردنظر انجام‌ شده و به تایید کارشناسان رسیده است.

در این رابطه استاندار زنجان گفت که از این مدرسه و درمانگاه شخصا بازدید خواهد کرد.

سمانه شاددل، معاون توسعه مدیریت و منابع‌ انسانی استاندار زنجان در پاسخ به موارد مطرح‌ شده در رابطه با این دستور جلسه و نامه‌نگاری‌های انجام‌ شده، اظهار کرد: نامه موردنظر روز پنج‌شنبه هفته گذشته ارسال‌ شده بود و در رابطه با این مسئله اطلاعی نداشتیم.

احمد خداوردی معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، هزینه جابه‌جایی دیوار را ۲۵۰ میلیون تومان برآورد کرد.

مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دولتی، دیگر دستور کار بود که آیین‌نامه اجرایی آن توسط اداره‌کل اقتصاد و دارایی قرائت شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha