• جمعه / ۲۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98102720811
  • خبرنگار : 50160

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

حضور آمریکا در منطقه حاصلی جز شر ندارد

حضور آمریکا در منطقه حاصلی جز شر ندارد

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: حضور نیروهای آمریکایی در منطقه حاصلی جز شر، فساد، جنگ و ناامنی ندارد.

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های پیش از نمازجمعه زنجان با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: آمریکا علت آشوب و جنگ در منطقه است و جز شر و فساد، اثر دیگری نداشته است و هر جایی که قدم می‌گذارد ناامنی و جنگ بوده ولی اتحاد ملت‌ها تنها راه مهار و شکست آمریکا است.

وی خاطرنشان کرد: رای مجلس شورای اسلامی عراق برای ترک آمریکا و موشک‌باران عین‌الاسد از مهم‌ترین دستاوردهای ایران اسلامی در برابر آمریکا بود که موجب شد تا آمریکا عقب‌نشینی کند و بگوید قصد جنگ نداریم.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به حوادث هفته‌های گذشته، گفت: بعد از شهادت سردار شهید سپهبد سلیمانی ما آماده هرگونه حرکت از سوی دشمن بودیم و پاسخ کوبنده‌ای نیز به آنها داریم.

وی ادامه داد: البته حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی بسیار تلخ بود که در این حادثه زنجانی‌ها نیز داغدار فرزند نخبه خود شدند.

خطیب جمعه زنجان، با تقدیر از حضور آگاهانه مردم در تشییع و تدفین شهیده الناز نبیی در زنجان، اظهارک  مردم در کنار خانواده این مرحومه، حضور چشمگیری داشتند و آرزوی صبر برای این خانواده محترم و داغدار داریم.

این مسئول افزود: هنوز ابعاد سقوط اوکراینی با وجود اینکه حادثه تلخی بود، مشخص نشده است. البته برخی افراد احمق نیز تحلیل‌هایی ارائه کردند، اما شهادت این افراد ملت ایران و مسئولان را داغدار کرد.



نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: سردار حاجی‌زاده مثل یک مرد واقعی به صحنه آمد و مسئولیت آن را برعهده گرفت و باید دانست که از سردار سلیمانی‌ها در ایران بسیار است.

آیت‌الله خاتمی گفت: راهپیمایی امروز به منظور اعلام وفاداری نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود چرا که باید ثابت کنیم همواره در عرصه‌های مختلف پیشتاز بوده است.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به ۲۷ دی‌ماه به عنوان سال‌روز شهادت فداییان اسلام و نواب صفوی،گفت: مبارز انقلابی و جهادی، معنویت‌گرا، اخلاق‌مدار، با تقوا و مدیر راهبردی، تعابیر مقام معظم رهبری از شخصیت شهید نواب صفوی است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ۲۹ دی‌ماه به عنوان روز غزه نامگذاری شده است، افزود: توطئه انگلیسی‌ها موجب شد تا مردم فلسطین از خانه و کاشانه خود اخراج شده و در اردوگاه‌های مختلف ساکن شوند و بعد از انگلیس هم رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین ساکن شدند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دنیا امروز نمی‌تواند مسئله فلسطین را فراموش کند؛ چراکه خواستگاه مقاومت نوار غزه است، افزود: حضور شهید سردار سلیمانی موجب شد که امروز رژیم غاصب اسرائیل نتواند ۴۸ ساعت در برابر این مردم مقاومت کند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha