• شنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98102821703
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی اردستان:

کارت‌های سوخت متخلف توقیف می‌شود

کارت‌های سوخت متخلف توقیف می‌شود

ایسنا/اصفهان رئیس ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی اردستان گفت: با بازرسی‌هایی که از جایگاه‌های سوخت انجام می‌دهیم کارت‌هایی که به دلایل مختلف، تخلف آن‌ها به شرکت نفت ثابت شود، سه تا شش ماه توقیف می‌شوند.

علی جعفری منش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در توزیع گازهای سیلندر وجود داشت و علی‌رغم نظارت‌های هفتگی انجام می‌شود تخلفات و استفاده بی‌رویه در توزیع این‌گونه گازها بود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از این پس توزیع گاز سیلندرهای خانوارها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ماهانه بیش از ۳۵۰۰ سیلندر در شهرستان توزیع می‌شود و مصرف گاز برای شهروندان کفایت می‌کند به شرطی که صاحبان خودروهای سواری از آن استفاده نکنند، افزود: با اقدامات صورت گرفته افراد نیازمند دریافت گاز سیلندر می‌توانند مدارک مربوطه را به مراکز توزیع این‌گونه گازها تحویل دهند.

رئیس ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی اردستان با بیان اینکه مراکز توزیع گاز سیلندر موظف به درج قیمت و همچنین ممنوعیت ارائه خدمات برای ماشین‌ها شدند، گفت: در حال حاضر حدود ۱۵۰ نفر در بخش گاز مایع ساماندهی شدند و بقیه هم انجام می‌شود، همچنین در شهرستان اردستان قیمت گاز مایع بین ۷۸۰۰ تا ۸۰۰۰ هزار تومان است.

جعفری منش در خصوص بازرسی از جایگاه‌های سی ان جی و بنزین، گفت: جایگاه‌های توزیع بنزین به دلیل دو نرخی بود تخلف در آن مشهود است، برای همین حساسیت در بحث بازرسی هم در پمپ بنزین‌ها و هم جایگاه "سی ان جی" وجود دارد، همچنین جایگاه‌های سی ان جی موظف به الکترونیکی کردن درگاه پرداخت شدند که تا قبل از نوروز در همه جایگاه‌های شهرستان این مهم انجام می‌شود.

وی در خصوص توقیف کارت‌های سوختی که اقدام به فروش غیرمجاز سهمیه بنزین خود می‌کنند، گفت: با بازرسی‌هایی که همکاران ما از جایگاه‌های سوخت انجام می‌دهند کارت‌هایی که به دلایل مختلف، تخلف آن‌ها به شرکت نفت ثابت شود سه تا شش ماه توقیف می‌شوند.

رئیس ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی اردستان با بین اینکه هم‌اکنون در بخش توزیع نفت سفید حدود ۱۵۰ نفر ساماندهی شدند و سهمیه خود را به صورت الکترونیکی دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها و بازرسی‌های مستمری که در طول دو سال گذشته انجام شده نفت سفید مصرفی خانوارها از مصرف یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر به ۳۰۰ هزار لیتر کاهش داشته که حدود ۵.۵ میلیارد تومان صرفه‌جویی در بر داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha