• سه‌شنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98110805995
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

جعفری: در پلی‌آف تیم‌ها چیزی برای از دست دادن، ندارند

جعفری: در پلی‌آف تیم‌ها چیزی برای از دست دادن، ندارند

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال نامی نو گفت: تیم‌های حاضر در پلی‌آف برای رسیدن به نیمه‌نهایی چیزی برای از دست دادن ندارند بنابراین جسورانه‌تر و بی پروا بازی می‌کنند.

سپیده جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بازی رفت تیمش در مرحله پلی‌آف در مقابل خانه بسکتبال بندرعباس در خانه حریف، اظهار کرد: اولین بازی پلی‌آف ما بود و با توجه به امتیازاتی که ما داشتیم و بالاتر بودیم در اولین بازی تیم بندرعباس میزبان بود. بازی دوم دو تیم پنج‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه در اصفهان خواهد بود. به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم تا به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی افزود: بازی خیلی خوبی بود. بچه‌ها نکاتی را که در تمرینات کار کرده بودیم و به آن‌ها گوشزد کرده بودیم در زمین اجرا کردند. در بازی رفت سعی کردیم از تمام بچه‌هایی که روی نیمکت هم بودند، استفاده کنیم تا بتوانیم تمام توان و ظرفیت تیم را بسنجیم و همه بازیکنان محک زده شوند.

جعفری ادامه داد: یکسری از کارها و تاکتیک‌هایی که مدنظرمان است در مرحله نیمه‌نهایی انجام می‌دهیم که بخشی از آن را در بازی رفت انجام دادیم و انشالله بتوانیم با پیروزی در بازی دوم خود را برای بازی در مرحله نهایی که با برنده تیم‌های پاز و بهمن است، آماده کنیم که هفته آینده است. بازی‌های این مرحله از پلی‌آف دو پیروزی از سه بازی است.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو در خصوص ۴ تیم راه‌یافته به پلی‌آف، گفت: تقریباً ۴ تیمی که بالا می‌آمدند تا اندازه ای از قبل مشخص بود. تیم‌هایی که به مرحله پلی‌آف می‌رسند که توان بهتری دارند و از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده می‌کنند. در واقع تیم‌هایی که به مرحله پلی‌آف می‌رسند چیزی برای از دست دادن ندارند و به‌نوعی با جسارت بیشتر بازی می‌کنند و تمام توان و تلاش خود را می‌گذارند و در مرحله نهایی این نکات بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: به هر جهت بازی در نیمه‌نهایی برای هر ۴ تیم بازی‌های راحتی نیست و سخت و حساس است و امیدوارم بتوانیم با نتایج خوب این مرحله را پشت سربگذاریم و آماده فینال شویم.

جعفری در مورد شناخت از تیم‌های پاز و بهمن، اظهار کرد: پاز امسال در گروه ما بود، پاز در اولین بازی پلی‌آف خود با اختلاف ۱۵ امتیاز از بهمن شکست‌ خورده است و این هفته بازی دوم آن‌ها حساس است. شناخت ما از تیم‌ها به شناختی که از بازیکنان داریم، بر می‌گردد و موجب می‌شود که یکسری پیش‌بینی‌هایی داشته باشیم. اما سال‌به‌سال بازیکنان تغییر می‌کنند و یکسری نقاط ضعف و قوت پیدا می‌کنند. با توجه به آنالیز فیلم بازی‌های آن‌ها سعی می‌کنیم به نتیجه و هدفی که داریم برسیم.

وی افزود: بازیکنان همه شناخته‌ شده هستند و تیم بهمن هم با توجه به این‌که در مرحله بعد ممکن است با آن‌ها بازی داشته باشیم، تا اندازه‌ای همه مهره‌های آن‌ها را می‌شناسیم، سطح، کیفیت و نوع بازی آن‌ها را می‌دانیم. تمام تلاشمان را برای گرفتن نتیجه انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال نامی نو در خصوص گرفتن بازیکن خارجی، گفت: این مساله با توجه به شرایط اقتصادی منتفی شد، البته باشگاه تمام توان خود را انجام داد، ولی متاسفانه نشد؛ اما ما به تک‌تک بازیکنان تیم ایمان داریم و می‌دانم که توانایی این را دارند که بدون بازیکن خارجی هم نتیجه خوبی بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha