• پنجشنبه / ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98111006884
  • خبرنگار : 50059

برنامه‌های دهه فجر امسال رنگ و بوی شهید سلیمانی خواهد داشت

برنامه‌های دهه فجر امسال رنگ و بوی شهید سلیمانی خواهد داشت

ایسنا/قزوین معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با تاکید بر اینکه وظیفه یکایک ماست که نسبت به بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی تلاش کنیم، گفت: با توجه به اینکه اربعین شهادت این سردار بزرگ با روز ۲۲ بهمن تقارن یافته است برنامه‌های دهه فجر امسال رنگ و بوی این شهید سرافراز را خواهد داشت.

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه به منظور تشریح برنامه‌های سپاه و بسیج در دهه مبارک فجر اظهار کرد: در آستانه ورود به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و امسال نیز به مانند سال‌های پیش شاهد توطئه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی بودیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها با حرکت وقیحانه و بزدلانه خود سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از فرزندان نظام و اسلام را به درجه رفیع شهادت رساندند و امروز فقدان آن سردار به قدری بزرگ است که نمی‌توان فراموش کرد.

طاهرخانی تصریح کرد: خیرات و برکات آن شهید حتی بعد از شهادت نیز ادامه داشت و منجر به اتفاقات بزرگی شد از جمله آن می‌توان به استقبال بی نظیر از این مرد بزرگ و سرباز اسلام اشاره کرد. همچنین فرزندان اسلام در سپاه پاسداران سیلی محکمی به آمریکایی‌ها وارد کردند که بعد از جنگ جهانی دوم سابقه نداشت.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه یکایک ماست که نسبت به بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی تلاش کنیم، گفت: با توجه به اینکه اربعین شهادت این سردار بزرگ با روز ۲۲ بهمن تقارن یافته است برنامه‌های دهه فجر امسال رنگ و بوی این شهید سرافراز را خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: شهادت حاج قاسم موجب ایجاد وحدت در کشور شد و همه پای کار آمدند، امروز همه به برکت یاد و نام شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی پای انقلاب ایستاده‌اند و بی‌شک راهپیمایی۲۲ بهمن بسیار باشکوه خواهد بود.

وی عنوان کرد: همچنین امسال اولین سال از گام دوم انقلاب را در پیش داریم که در این بیانیه مقام معظم رهبری با نگاهی که به جوانان داشتند، نقش و جایگاه آنها را تبیین کردند.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در سطح استان قزوین اعلام کرد: برنامه‌های امسال با شعار «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» اجرا می‌شود که دارای تنوع بسیاری است.

وی عنوان کرد: آغاز برنامه‌های این دهه با رژه موتورسواران نیروهای مسلح در روز ۱۲ بهمن ساعت ۸ صبح خواهد بود که در این رژه موتورسواران به سمت گلزار شهدا حرکت خواهند کرد.

این مسئول بیان کرد: محور برنامه‌های ما تقویت روحیه استکبارستیزی خواهد بود که در قالب نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه‌های استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از ایام‌الله دهه فجر انتخابات مجلس را در پیش داریم، این انتخابات یکی از مصادیق ناامیدی دشمن است و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای سیلی محکمی را بر دشمن خواهد زد.

طاهرخانی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از حادثه هواپیمای اوکراینی پرسید، گفت: سپاه همواره در مسیر دفاع و خدمت به نظام و مردم حضوری پر رنگ داشته است و در این راه هیچ کوتاهی نداشته است.

وی ادامه داد: بعد از این حادثه غیرعمد و ناراحت کننده شاهد ارائه توضیحات و عذرخواهی سرداران و بزرگان سپاه بودیم و همه ما متاثر از این اتفاق تلخ هستیم.

این مسئول یادآور شد: متاسفانه بعد از این اتفاق شاهد بودیم ضد انقلاب و افرادی در کشور با بی‌تقوایی‌ و سواستفاده از حادثه هواپیما تلاش کردند فضای به وجود آمده در جامعه بعد از شهادت سردار سلیمانی و ارتباط عمیق مردم با این شهید را برهم بزنند، این اتفاقات در حالی بود که بسیاری از خانواده این شهدا تاکید داشتند که از خون این شهدا سوءاستفاده نشود.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: سپاه همواره در صحنه‌های مختلف از فعالیت‌های جهادی گرفته تا مقابله با دشمن، مبارزه با داعش، کمک به هموطنان حاضر است و مخلصانه خود را وقف مردم می‌کند که نمونه جدید آن کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha