• سه‌شنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98111511076
  • خبرنگار : 50212

یک مسئول:

اشتغال، مسکن و فرهنگ سه ضلع مثلث حمایت از مددجویان کمیته امداد است

اشتغال، مسکن و فرهنگ سه ضلع مثلث حمایت از مددجویان کمیته امداد است

ایسنا/مرکزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: اشتغال، مسکن و فرهنگ سه ضلع مثلث حمایتی مددجویان کمیته امداد است.

قنبر موسی‌نژاد در آئین افتتاح پروژه‌های احداث مسکن مددجویان آسیب دیده از سیل ابتدای سال جاری در بخش مرکزی و نوبران ساوه که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی و بنیاد مسکن انجام شده است، اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان با تاکید بر استقلال معیشتی، اقتصادی و اجتماعی مددجویان و ایجاد اشتغال به عنوان منشور راهبردی و نقشه راه پیش روی کمیته امداد است.

وی افزود: توانمندسازی مددجویان زمانی اتفاق خواهد افتاد که سه ضلع مثلث ایجاد اشتغال، احداث مسکن و تقویت فرهنگ و اعتقادات تشکیل شود و با انجام اقدامات حمایتی مددجویان توانمند و از چرخه حمایتی خارج شوند.

وی با تاکید بر اینکه احداث مسکن برای مددجویان با ایجاد اشتغال گام بزرگی در راستای توانمندسازی مددجویان خواهد بود، اظهار کرد: آغاز ساخت هزار واحد مسکن برای محرومان از برنامه‌های شاخص و ارزشمند دهه مبارک فجر کمیته امداد استان مرکزی است که زمین مورد نیاز برای ساخت ۵۰۰ واحد از این تعداد مسکن توسط اداره کل مسکن و شهرسازی واگذار شده و زمین ۵۰۰ واحد دیگر نیز تا پایان سال واگذار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد: ساخت مسکن محرومان همراه با پیوست فرهنگی نمونه بارز نقش کمیته امداد در خدمت رسانی به محرومان و اهمیت این نهاد به توانمندی اقشار کم بضاعت است.

وی به برنامه‌های مشترک دستگاه های عضو در کمیته همیاری و خدمت رسانی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: پروژه‌های قابل افتتاح کمیته امداد، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و سایر اعضای کمیته همیاری و خدمت رسانی به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

موسی نژاد همچنین با اشاره به بازسازی و ساخت مسکن محرومان و آسیب دیدگان سیل بهار امسال گفت: بازسازی و احداث واحدهای مسکونی در مناطق مختلف استان مرکزی به همت کمیته امداد، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی سپاه در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه مسکن یکی از مولفه‌های مهم توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: تامین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت از اقدامات کمیته امداد در کمک به نیازمندان و مددجویان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha