• دوشنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۹:۱۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98112115905
  • خبرنگار : 50163

با حضور مسئولان استانی محقق شد؛

اجرای همزمان ۸۴ طرح اقتصادی در ابهر

اجرای همزمان ۸۴ طرح اقتصادی در ابهر

ایسنا/زنجان با حضور جمعی از مسئولان استانی ۸۴ طرح اقتصادی در ابهر اجرا شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه سفرهای استاندار و جمعی از مسئولان در ایام الله دهه فجر به نقاط مختلف استان، امروز (۲۱ بهمن) تعدادی پروژه عمرانی در شهرستان ابهر به بهره‌برداری رسید.

افتتاح و کلنگ‌زنی همزمان ۳۸ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۳۳۲ میلیارد ریالی از اقداماتی بود که در سفر نماینده عالی دولت و هیأت همراه به شهرستان ابهر انجام شد.

همچنین در این سفر یک‌روزه، ۸۴ طرح اقتصادی با ۴۷۸۹۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی ۳۹۹۹ نفر نیز افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح واحد تولیدی کفش تایماز هیدج با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریالی، رونمایی از نمایندگی چرم علیاری هیدج با اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی، افتتاح شرکت آرابتن با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی ۲۰ نفر، کلنگ‌زنی آمفی تئاتر پارک پردیس و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و تجاری شهرداری ابهر، افتتاح مجموعه ورزشی و تفریحی نیکان و افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از مهم‌ترین برنامه‌های سفر استاندار زنجان به ابهر بود.

شهرک صنعتی هیدج با ۶۵ هکتار مساحت در کیلومتر ۸۰ جاده زنجان - تهران واقع گردیده و تاکنون در این شهرک صنعتی ۱۷۹ قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.

استاندار زنجان در حاشیه افتتاح کفش تایماز در هیدج با اشاره به مطالبات و درخواست‌های تولیدکنندگان کفش این شهر، اظهار کرد: به زودی جلسه رفع موانع تولید با حضور مسئولان استانی در این شهر برگزار خواهد شد که در این جلسات مشکلات این واحدها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به این‌که هیدج از واحدهای تولیدی کفش‌های مطلوب برخوردار است، اظهار کرد: کفش هیدج بیش از این نیاز به معرفی دارد.

ناصر فغفوری تاکید کرد: برای رشد و توسعه واحدهای کفش از تولیدکنندگان این شهر حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

شهردار ابهر نیز در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه آمفی تئاتر روباز پارک پردیس ابهر با بیان این‌که این پارک از اهمیت ویژه‌ای برای مردم ابهر برخوردار بوده و ساماندهی آن از مطالبات شهروتدان است، اظهار کرد: ساماندهی فاز اول این پروژه انجام و فاز دوم نیز در حال اجرا است.

محمدرضا ذوالقدری‌ها با اشاره به پروژه موزه شهدا ابهر، تصریح کرد: ساختمان این پروژه تکمیل است اما برای بهره‌برداری از آن نیازمند اعتبار و همکاری سایر ارگان‌ها هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha