• دوشنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98112820800
  • خبرنگار : 50038

تولید کود شیمیایی تقلبی در ملایر

تولید کود شیمیایی تقلبی در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۲۰۰ تن کود شیمیایی تقلبی و هفت فقره سرقت و دستگیری سه سارق در ملایر خبر داد.

سرهنگ محمدباقر سلگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر توضیح داد: پس از اطلاع از تولید کود شیمیایی تقلبی در یک واحد در شهرستان، بازرسان اداره صمت با هماهنگی با دادستان ملایر و کسب دستور در معیت نیروی انتظامی شهرستان، تعزیرات حکومتی و نماینده جهادکشاورزی وارد مجموعه شده که با مقاومت کارگران و پرسنل مجموعه مواجه شدند.

وی با بیان اینکه بالاخره مأموران پس از چهار ساعت تعلل و مقاومت وارد واحد شدند و ابزار آلات تولید کود تقلبی از جمله بسته بندی غیرقانونی و بدون مجوز را در محل کشف کردند، اظهار کرد: در این واحد حدود ۲۰۰ تن از چند برند کود شیمیایی در محل موجود بود که با مخلوط کردن در بسته بندی جدید و غیرقانونی با نام تولید ترکیه آماده و به بازار عرضه می شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ادامه داد: پس از بازرسی کامل با دستور دادستان ملایر و توسط ضابطین قضایی صورتجلسه و پلمب و پرونده برای طی مراحل  تحویل مراجع قانونی شد.

وی در ادامه با اشاره به کشف شش فقره سرقت داخل خودرو و دستگیری یک سارق توسط مأموران پلیس آگاهی، گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات خودروی سواری و وانت در شهرستان ملایر بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه متهم شناسایی و نام‌برده در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد که در بازرسی از مخفیگاه وی، پنج دستگاه ضبط و پخش خودرو، تعدادی دزدگیر و آچارآلات خودرو کشف و متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به شش فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سلگی با اشاره به شناسایی و دستگیری سارقان به عنف منزل در کمتر از یک ساعت در این شهرستان، افزود: به دنبال وقوع یک فقره سرقت به عنف در یکی از نقاط شهرستان توسط دو نفر که با پوشاندن سر و صورت خود به منزل فردی وارد شده و اقدام به سرقت اموال وی کردند، اکیپی از مأموران کلانتری ۱۲ پاسداران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، متهمان شناسایی و در کمتر از یک ساعت هر دو نفر در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بررسی سوابق متهمان مشخص شد، هر دو نفر دارای سوابق مکرر در سرقت، ضرب و جرح عمدی با چاقو ، شرارت و درگیری بودند که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در بخش دیگری از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، یک دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه تلویزیون و یک دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این زمینه با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سلگی با تأکید بر اینکه پلیس با اقتدار برای حفظ و افزایش ضریب امنیت شهروندان تلاش می کند، اظهار کرد: برخورد قاطعانه با انواع کالای قاچاق اولویت محوری پلیس در مأموریت های محول در سالجاری به منظور حمایت از اقتصاد بومی و ملی، با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha