• سه‌شنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98112921561
  • خبرنگار : 50286

دادستان جیرفت در گفت‌وگو با ایسنا خبر داد

دستور امحای اقلام تبلیغاتی داوطلب فاقد مدرک دکترا در جیرفت

دستور امحای اقلام تبلیغاتی داوطلب فاقد مدرک دکترا در جیرفت

ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: به هئیت نظارت، هیات اجرایی و مسئول ستاد یکی از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامه امحای اقلام تبلیغاتی که مدرک عنوان شده علمی را ارایه نکرده، داده شده است.

"حسین سلامی" در پاسخ به چرایی تعلل در برخورد با جرائم انتخاباتی که مصداق آن بر اساس اظهارات هیات اجرایی و نظارت عدم ارایه مدرک مطابق با عنوان علمی استفاده شده در اقلام تبلیغاتی یکی از داوطلبین است،به ایسنا گفت: برای جرم در قانون مجازات خاص آن تعریف شده است و دستگاه قضایی مرجع رسیدگی کننده به جرائم است.

وی افزود:با توجه به اینکه مورد ذکر شده یک تخلف است لذا ضمن تماس با مسئول ستاد انتخاباتی داوطلب آز انها خواسته شده اقلام تبلیغاتی را که مدرک بکار برده شده را ارایه نداده اند، امحا کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از ارسال نامه به هئیت نظارت استان کرمان و هئیت اجرایی شهرستان جیرفت جهت امحای اقلام تبلیغاتی فاقد مدرک علمی دکترای خبر داد و اظهار کرد: از مسئول ستاد داوطلب فاقد مدرک دکترای خواسته شده باید تبلیغات را جمع آوری کند.

سلامی همچنین بر لزوم تمکین همگان به رعایت قانون تاکید کرد و گفت: باید زمینه مشارکت حداکثری مردم را پای صندوق رای فراهم کنیم.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر با آغاز تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد خبری مبنی بر استفاده عنوان علمی توسط یکی از داوطلبین که فاقد آن مدرک است در اقلام تبلیغاتی در شبکه های مجازی منتشر شده است که با واکنش کاربران روبرو شده است.

اگرچه به روزهای پایانی تبلیغات نزدیک می شویم اما افکار عمومی همچنان منتظر پاسخگویی مسئولان هئیت نظارت استان کرمان در راستای اجرایی شدن اقدامات شورای پیشگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha