• سه‌شنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98112921854

کتابخانه استاد کامبوزیا هویت شهرستان زاهدان است

کتابخانه استاد کامبوزیا هویت شهرستان زاهدان است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت: کتابخانه استاد کامبوزیا هویت شهرستان زاهدان است و باید مورد توجه قرار گیرد.

احمدعلی موهبتی ۲۹ بهمن ماه در بازدید از بخشهای مختلف کتابخانه استاد کامبوزیا، این کتابخانه را هویت شهرستان زاهدان عنوان کرد و افزود: این کتابخانه نباید محدود به طیف و گروه خاصی قرار گیرد و می‌بایست به وسعت شهرستان زاهدان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه استاد کامبوزیا در سطح ملی شناخته شده است، ادامه داد: در اطراف این کتابخانه سرمایه گذاری‌ها و طرح های زیادی مانند گازرسانی، ساماندهی حاشیه‌نشینی و احداث معابر در حال انجام است که نباید اجرای این طرح ها به این کتابخانه آسیب و خدشه ای وارد کند.

وی گفت : علاوه بر این که این کتابخانه در بحث کتاب و کتابخوانی مورد توجه است در مباحث گردشگری و فرهنگی نیز موثر بوده به طوری که یکی از مقاصد گردشگری شهر زاهدان می‌باشد.

استاندار همچنین توجه به کتابخانه ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: در راستای حمایت از کتابخانه ها، شهرداری های استان باید درصد مربوط کتابخانه های استان را از محل عوارض شهرداری اختصاص دهند.

همچنین در این بازدید حامد زارعی مدیر کل کتابخانه های استان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار جلد کتاب در این کتابخانه موجود است و ۱۹۲ عضو فعال از این مجموعه استفاده می کنند.

وی گفت: علاوه بر اعضای فعال کتابخانه محققین ،متفکرین و گردشگران نیز به این کتابخانه مراجعه می کنند.

زارعی افزود : برای دانش آموزان محله های اطراف در این کتابخانه نیز دوره های آموزشی در محل کتابخانه برگزار می شود.

مدیر کل کتابخانه های استان افزود: این کتابخانه جزو معدود کتابخانه های استان است که در ایام نوروز نیز خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha