• چهارشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98120705483
  • خبرنگار : 50187

رییس کمیسیون گردشگری اتاق کرمان در گفت‌وگو با ایسنا:

مشکلی برای برنامه تالارها در کرمان وجود ندارد/ دچار دوگانگی هستیم

مشکلی برای برنامه تالارها در کرمان وجود ندارد/ دچار دوگانگی هستیم

ایسنا/کرمان رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: با توجه به اینکه در داخل استان کرمان مورد مثبتی از کروناویروس نداشته ایم، برنامه تالارها مربوط به مردم کرمان است که مشکلی برای برگزاری مراسم وجود ندارد و مردم باید آرامش داشته باشند.

"محمدرضا بهرامی" در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت تورها و رزرو هتل های استان در نوروز ۹۹ اظهار کرد: وضعیت خیلی بد است و با توجه به شیوع ویروس کرونا همه تورها کنسل کرده و به تبع رزرو هتل ها نیز کنسل می شود.

وی با بیان اینکه خودمان نیز دچار دوگانگی هستیم و نمی دانیم مسافران به کرمان بیایند بهتر است یا نه، افزود: دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده که در استان کرمان هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کرونا ویروس نداشته ایم و می توانیم روی این مورد مانور بدهیم اما از سوی دیگر اگر سیل جمیعیت از استان های دیگر به کرمان بیاید و افرادی ناقل ویروس باشند، برای مردم استان ما مشکل به وجود می آید.

بهرامی تصریح کرد: باید سازمان های حمایتی و مسوولان امر، فکری برای واحدهای اقامتی، تالارها و رستوران ها بکنند که واقعا دچار آسیب شدیدی شده اند؛ همانطور که در بخش کشاورزی وقتی سیل می آید و خسارت وارد می شود، دولت وام های حمایتی و تسهیلات می دهد، اگر می خواهد این صنعت(گردشگری) بماند باید حمایت کند.

این فعال بخش خصوصی گردشگری با اشاره به اینکه مردم دچار نگرانی هستند، بیان کرد: در اتاق بازرگانی یکسری کلیپ به عنوان «به_کرمان_بیا» تولید کرده ایم اما تردید داریم پخش شود یا نه و در واقع دچار تناقض شده ایم که در این راستا امروز با مدیرکل میراث فرهنگی استان جلسه داریم تا همفکری کنیم و ببینیم به چه سمتی برویم.

بهرامی با اشاره به ممنوعیت عرضه قلیان از سوی اتحادیه گفت: اگر دستورالعملی مانند این برای تالارها داده شود، وضعیت بدی برای این واحدها پیش خواهد آمد.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان اظهار کرد: همه برنامه ریزی ها برای یک ماه عید بوده و اکنون نمی دانیم چکار بکنیم. مردم رزروی خود را کنسل می کنند که خسارت به ما و فعالان صنعت گردشگری است و از سوی دیگر حق مردم است زیرا نیاز به آرامش روانی دارند و می خواهند کنسل کنند.

وی افزود: برنامه این است که درخواست بدهیم دولت خسارت وارده را جبران کند و وزارت بهداشت که متولی است، اگر به ما بگوید در کرمان مورد مثبت نداشته ایم، می توانیم روی آن کار و اعتمادسازی کنیم و نقطه مثبتی است.

بهرامی با اشاره به اینکه وضعیت هتل ها دچار مشکل است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در داخل استان کرمان مورد مثبتی از کروناویروس نداشته ایم، برنامه تالارها مربوط به مردم کرمان است که مشکلی برای برگزاری مراسم وجود ندارد و مردم باید آرامش داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha