• دوشنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 98121209058
  • خبرنگار : 50176

هالیوود؛ چوب مقدس سینمای صهیونیسم

هالیوود؛ چوب مقدس سینمای صهیونیسم

ایسنا/لرستان یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: سینمای هالیوود به‌معنای چوب مقدس سینمای سیاسی صهیونیسم جهانی برای پیشبرد اهداف مورد نظر است تا مخاطبان را ضد مذهب، لائیک و ضد خدا بار بیاورد که اکنون جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده‌است.

امیرعلی‌حیدر امیری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جنگ نرم و ابعاد مختلف آن، اظهار کرد: جنگ نرم معادل ضرب‌المثل «با پنبه سر بریدن» است، اگرچه به ظاهر برای مخاطبان خود دارای جذابیت است اما در باطن موجب تخریب، فنا و نابودی می‌شود.

وی با اشاره به ادعاهای جوزف نای در کتاب پاورسافت، بیان کرد: این نویسنده به‌خوبی در این کتاب اذعان کرده که ملت ایران را نمی‌توان با توپ و تانک از بین برد بلکه راه نابودی آن‌ها جنگ نرم است و به‌همین خاطر ما باید نسبت به این قضیه آگاه باشیم تا در برابر دشمنان مغلوب نشویم.

امیری این مدرس دانشگاه با اشاره به وجه تمایز جنگ نرم و سخت، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس و جنگ سخت علیه ایران، ریخته شدن خون هر شهید افتخار محسوب می‌شد اما در جنگ نرم کشته‌ها نه‌تنها مایه افتخار نبوده بلکه مایه ننگ به‌شمار می‌آیند.

این استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ایم‌که دشمن در جنگ سخت شناخته شده و مُحرض است، عنوان کرد: در جنگ نرم دشمن مشخص نیست و پشت فضاهایی مانند فضای مجازی و ابزارهایی مانند ماهواره پنهان شده و با هدف قرار دادن ایمان، باورها، عقاید و فرهنگ، جامعه، هدف خود را نابود می‌کند.

وی با بیان این‌که راه‌اندازی هر پایگاه و شبکه اجتماعی و ماهواره‌ای مستلزم حداقل هشت میلیون دلار هزینه است، تصریح کرد: راه‌اندازی این شبکه‌ها با صرف هزینه هنگفت توسط دشمنان و در اختیار قرار دادن رایگان آن‌ها برای مخاطبان اهداف نهانی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به تغییر و در نهایت نابودی فرهنگ جامعه ما اشاره کرد.

امیری با اشاره به این‌که شبکه‌های ماهواره‌ای به ظاهر آموزش آشپزی و سریال پخش می‌کنند اما درواقع هدفی جز رواج چشم و هم‌چشمی، جایگزین کردن سفره‌های غربی به‌جای سفره ایرانی و تغییر ذائقه مردم ندارند، عنوان کرد: جنگ نرم عملیات روانی رسانه‌ای دشمن در قالب جذابیت به‌منظور از پای درآوردن جوامع هدف است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این‌که امروزه رسانه‌ها مهم‌ترین ابزار در خدمت صهیونیسم جهانی هستند، ادامه داد: ۹۳ درصد خبرگزاری‌های بزرگ دنیا در دست صهیونیسم جهانی است و با ترسیم سیاست‌های خاص، آن‌ها را به خدمت خود می‌گیرد تا با جوامع هدف مقابله کند.

وی با بیان این‌که هدف از ساخت فیلم‌ها و برنامه‌های مختلف صهیونیستی، جوانان و فرزندان ایرانی است، افزود: سینمای هالیوود به‌معنای چوب مقدس سینمای سیاسی صهیونیسم جهانی برای پیشبرد اهداف مورد نظر است تا مخاطبان را ضد مذهب، لائیک و ضد خدا بار بیاورد.

امیری با اشاره به این‌که حتی بازی‌های رایانه‌ای نیز در واقع سیاسی و برنامه‌ریزی شده هستند و در طراحی آن‌ها ارزش‌های ایرانی اسلامی به تمسخر گرفته شده است و هدف تخریب این ارزش‌هاست، اضافه کرد: امروزه غرب با روش‌های مختلف در جنگ نرم با کشور ایران، سرنوشت ما را به بازی گرفته و اگر هوشیار نباشیم، تفکر، باورها و ارزش‌های ما نابود خواهد شد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این‌که فرهنگ کشور ما ایرانی ـ اسلامی است، باید والدین و بزرگترها فرزندان خود را آگاه کرده و آن‌ها را با فرهنگ اهل بیت (ع) آشنا کنند تا در این جنگ خاموش پیروز شویم، عنوان کرد: باتوجه به تعدد شبکه‌های مجازی و استقبال مردم از آن‌ها لازم است که والدین بر عضویت فرزندان خود در این فضاها نظارت داشته و جوانان و نوجوانان ایرانی نیز با انتشار پیام‌های اسلام و انقلاب در این شبکه‌ها به مقابله با دشمن بپردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha