• شنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۹:۵۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98122418589
  • خبرنگار : 50339

اعضای شورای شهر خاش قرنطینه کامل شهر را پیشنهاد کردند

اعضای شورای شهر خاش قرنطینه کامل شهر را پیشنهاد کردند

ایسنا/سیستان و بلوچستان اعضای شورای اسلامی شهر خاش سیستان و بلوچستان در نشست رسمی امشب خود قرنطینه کامل این شهر را برای پیشگیری و مقابله با بیماری ویروسی کرونا پیشنهاد دادند.

تعطیل کردن فعالیت کارخانه سیمان و پایانه های باربری، تعطیلی شرکت های راه آهن و گاز تا پایان فروردین ماه از مصوبات دیگر نشست امشب شورای شهر خاش بود.

تمدید پروانه های کار تا پایان اردیبهشت ماه با هدف تامین رفاه حال شهروندان و جلوگیری از ازدحام در شهرداری از دیگر مصوبات نشست شورای شهر خاش به شمار می رود.

شورای شهر خاش برای شهرداری مصوب کردند که 200 میلیون ریال جهت ضد عفونی کردن شهر و حفظ سلامت شهروندان به ستاد مبارزه با کرونا کمک کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش گفت: از روزهای گذشته تاکنون افزون بر 15 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در سطح این شهر به همت شهرداری خاش منتشر شده که اقدامی ارزشمند بوده و با شرایط و امکانات و اعتبارات محدود شهرداری قابل ستایش است.

عیدمحمد قلندرزهی در گفت و گو با ایسنا افزود: برای مقابله با بیماری ویروسی کرونا همت و مشارکت همه اقشار جامعه لازم است.

وی اظهار داشت: اجرای برنامه های آموزشی و پیشگیرانه در سطح شهر باید مورد توجه باشد و خوشبختانه شهرداری خاش در حد توان خود به خوبی توانسته با شرایط دشوار و حساس کرونایی مقابله کند.

قلندرزهی ادامه داد: هم اینک اولویت نخست شورا و شهرداری و ستاد مبارزه با بیماری کرونا پیشگیری از شیوع آن و بسیج امکانات و ظرفیت های شهرستان جهت بالا بردن و ارتقای شاخص های سلامت است.

وی گفت: همکاری و همراهی علما و بزرگان و اقشار مختلف جامعه با دست اندرکاران حوزه سلامت و اعضای ستاد مبارزه با بیماری ویروسی کرونا قابل تقدیر است و امیدواریم با به خانه ماندن مردم و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی شاهد نابودی این بیماری ویروسی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha