• چهارشنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98122821341
  • منبع : بوشهر

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه بوشهر:

سعی شده بخشی از خدمات موردنیاز مردم در حوزه ارتباطات غیرحضوری انجام شود

سعی شده بخشی از خدمات موردنیاز مردم در حوزه ارتباطات غیرحضوری انجام شود

ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه بوشهر گفت: با توجه به خطرات ناشی از حضور مردم در صحنه اجتماع برای انتشار ویروس کرونا، سعی شده که بخشی از خدمات مورد نیاز مردم در حوزه ارتباطات دراین منطقه به شکل غیرحضوری انجام شود.

علی مهرپویا صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه روسای اداره مخابرات شهرستان ها اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بهینه به هم استانی های عزیز، همکارانم در سراسر استان در قالب شیفت های کاری در طی تعطیلات نوروزی‌ آماده ارائه خدمات ارتباطی هستند.

وی افزود: تلاش می شود که با استفاده از ظرفیت های موجود ضمن تقویت و پایداری ارتباطات مخابراتی در سطح تمامی نقاط استان بوشهر،زمینه استفاده راحت و آسان برای مردم طی ایام تعطیلات سال نو فراهم گردد.

این مسئول تصریح کرد: تمهیدات اندیشه شده توسط شرکت مخابرات برای پایداری شبکه، همگی مشترکان تلفن های ثابت و سیار در سطح استان بوشهر را شامل می شود.

مدیر مخابرات منطقه بوشهر با اشاره به برنامه های شرکت مخابرات ایران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح استان بوشهر گفت: با توجه به خطرات ناشی از حضور مردم در صحنه اجتماع برای انتشار ویروس کرونا، سعی شده که بخشی از خدمات مورد نیاز مردم در حوزه ارتباطات دراین منطقه به شکل غیرحضوری انجام شود.

مهرپویا بیان کرد: در این راستا، شرکت مخابرات اقدام به ارایه ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان به تمام مشتریان مخابرات در راستای تشویق مردم به حضور کمتر در سطح جامعه کرده است.

سرپرست مخابرات منطقه بوشهر یادآور شد: نگاه کلان در برنامه ریزی های توسعه شرکت مخابرات توجه جدی به مردم و جلب رضایت آنها است که این شرایط را با تسهیل خدمت رسانی و نظارت بهینه بر نحوه ارایه خدمات به مردم دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: یکی از شیوه های کنترلی برای ارائه خدمات بهینه و آسان به مردم استان، دریافت بازخورد خدمات است تا به شکل علمی زمینه بهینه‌سازی ارائه سرویس‌ها به مشترکین انجام شود.

به گزارش ایسنا، در آیین های جداگانه ای با حضور فرمانداران از خدمات روسای سابق مخابرات شهرستان های تنگستان و دیر قدردانی و مسئولین جدید این ادارات معارفه شدند.

در این آیین ها از خدمات "علی آرمین"، رئیس سابق اداره مخابرات شهرستان تنگستان و "بهمن سیفی" رئیس سابق اداره مخابرات شهرستان "دیّر" که به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند، تقدیر و به جای آنها به ترتیب "مهدی شفیعیان" و "ابوالحسن مقاتلی" به عنوان مسئولین جدید این ادارات معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha