• شنبه / ۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99010904435
  • خبرنگار : 30450

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:

توزیع ۸۰۰۰ ماسک در داروخانه های شهر یاسوج

توزیع ۸۰۰۰ ماسک در داروخانه های شهر یاسوج
عکس خبر تزئینی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از صبح امروز جمعه ۸ فروردین ۹۹ تعداد ۸ هزار ماسک تولیدی قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برای توزیع به داروخانه های شهر یاسوج تحویل داده شد.

“امام بخش قائدی” افزود: سعی ما در انتخاب داروخانه ها این بود که عدالت را رعایت کنیم و بتوانیم منطقه های مختلف شهر را پوشش دهیم تا شهروندان عزیز با سختی مضاعفی برای دسترسی به داروخانه ها روبرو نشوند.

وی اظهارکرد: این تعداد ماسک در خیابان پزشک -داروخانه محمدرضا نیکبخت، خیابان سردار جنگل جنوبی- داروخانه جعفر نیکبخت، سرآبتاوه- داروخانه نگین تاجی،  بلوار باهنر- داروخانه دکتر مردی، منطقه مهریان- داروخانه دکتر صادقی، منطقه شرف آباد- داروخانه دکتر حمیدزاده، بلوار قرنی- داروخانه دکتر روهینا و منطقه اکبر آباد- داروخانه دکتر حسینی توزیع می شوند.

وی با اشاره به اینکه این ماسک ها تحت نظارت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مراحل تولید و استریل را طی می کنند، تصریح کرد: این ماسک ها از پارچه های اسپان باند سه لایه و یک لایه ضخیم نانو با قابلیت شست وشو در کارگاه های قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان تولید می شوند و سپس برای استریل به واحد CSR بیمارستان امام سجاد(ع)یاسوج تحویل و پس از استریلیزاسیون نهایی برای توزیع در داروخانه ها آماده می شوند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه کشور در حال حاضر در شرایط حساسی قرار دارد، خاطرنشان کرد: قیمت مصرفی برای خریداران از داروخانه های توزیع، مبلغ ۳ هزارتومان است و داروخانه های که در فروش تخلف می کنند به جد با آن ها برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، این روند به صورت روزانه روزی ده هزار عدد تولید استریل و تحویل داروخانه ها داده می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha