• یکشنبه / ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۸:۳۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99011005120
  • خبرنگار : 50223

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ضرورت تدوین طرح جامع سیل یاسوج/ زیرساخت‌های عمران شهری در مرکز استان توسعه یابد

ضرورت تدوین طرح جامع سیل یاسوج/ زیرساخت‌های عمران شهری در مرکز استان توسعه یابد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تدوین طرح جامع سیل برای شهر یاسوج با هدف کاهش خسارات ناشی از سیلاب یک ضرورت انکارناپذیر است.

"حسین کلانتری" یکشنبه دهم فروردین ماه در حاشیه بازدید از مناطق سیلابی شهر یاسوج با تاکید بر اینکه مردم نقش اصلی در پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز دارند، افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز موجب توسعه نامتوازن بافت شهری می شود.

وی اظهار کرد: اکنون بی توجهی ها به ضوابط قانونی موجب به وجود آمدن مشکلاتی در حوزه شهری شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اجرای برخی از طرح ها از ابتدا اشتباه بود، خاطرنشان کرد: برخی از افراد به صورت شخصی نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز اقدام کرده اند که بیشتر در حاشیه شهر یاسوج شاهد این نوع ساخت و سازها هستیم.

کلانتری بر تدوین طرح جامع مهار سیلاب برای شهر یاسوج تاکید و تصریح کرد: هدف از بازدید امروز ارزیابی و بررسی میدانی وضعیت سیلاب در برخی از مناطق شهر یاسوج بود.

وی با تاکید بر اینکه انتظار مردم یاسوج و خواسته آنها برای اصلاح معابر و خیابان‌ها به حق بوده و شهرداری باید برطرف شدن این نیاز را در اولویت کاری خود قرار دهد، ادامه داد: مردم از ما انتظار دارند و انتظار آنها نیز به حق است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سعی می کنیم با مشارکت و همراهی مردم شهر را از وضعیت فعلی خارج کنیم و امید است در آینده شاهد مبلمان شهری کارآمد و زیبا باشیم.

کلانتری بر بانشاط شدن چهره شهر یاسوج تاکید و اظهارکرد: یاسوج شهری توریستی است و جمعیت زیادی توریست و گردشگر دارد و بدون تردید زیباسازی چهره شهر و تغییر مبلمان شهری موجب رضایت مندی مردم خواهد شد و امیدوارم این مهم با تلاش مدیران ذیربط در کمترین زمان ممکن محقق شود.

گفتنی است که کلانتری از روند ورود سیلاب به یاسوج بازدید کرد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه اعضای شورای مدیریت بحران استان و شهردار یاسوج امروز یکشنبه دهم فروردین ماه ۹۹ از بلوار عدل، منطقه شرف آباد، محله بختیاری‌ها، حاشیه رودخانه بشار، بلوار کشاورز حدفاصل منطقه شرف آباد و ورودی آرامستان شهر یاسوج و برخی مناطق دیگر بازدید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha