• دوشنبه / ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99011105378

ممنوعیت هرگونه تجمع در تعطیلات ۱۲ تا ۱۵ فروردین یزد

ممنوعیت هرگونه تجمع در تعطیلات ۱۲ تا ۱۵ فروردین یزد

ایسنا/یزد بنا به مصوبه ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا در یزد، هرگونه تجمع و سفر به ییلاقات استان در تعطیلات ۱۲ تا ۱۵ فروردین ماه ممنوع است.

ستاد استانی پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در یزد طی اطلاعیه‌ای در رابطه با تعطیلات پیش رو اعلام کرد: تمام بوستان‌ها، مراکز تفریحی و فراغتی، مناطق گردشگری و تفریحی و تفرجگاه‌های شهرها و روستاهای تابعه استان یزد با هدف جلوگیری از هرگونه تجمع و حضور شهروندان و قطع زنجیره انتقال بیماری، تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده، توقف وسایل نقلیه اطراف و نزدیک پارک‌ها، بوستان‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری ممنوع است و با خودروهای توقف شده به مانند متخلف برخورد می‌شود و با توقیف یک ماهه خودرو و ۵۰۰ هزار تومان جریمه اعمال قانون خواهند شد.

ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در اطلاعیه خود با اشاره به این‌ که هیچگونه خدماتی توسط غرفه‌ها و سایر مراکز موجود در پارک‌ها و بوستان‌ها ارایه نخواهد شد، افزود: اکیپ‌های انضباط شهری، نیروی انتظامی و نیروهای سد معبر شهرداری به منظور مسدود کردن راه‌های ورودی به پارک‌ها، بوستان ها و مراکز تفریحی شهری و روستایی و جلوگیری از حضور دست فروش‌ها در داخل پارک‌ها و اطراف آن اقدامات لازم را به عمل آورده و با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام می‌شود.

در همین راستا نیز در تعطیلات پیش رو، معابر برون شهری استان و تمامی مسیرهای منتهی به روستاهای استان مسدود خواهد بود و روستاها تنها پذیرای ساکنان دائمی خود هستند و پذیرای ساکنان فصلی و دارای ویلا در روستا نخواهند بود.

همچنین تردد به روستاها در ایام 12 تا 15 فروردین‌ماه، تنها در موارد اضطراری ممکن خواهد بود و حتی اهالی روستا بدون ضرورت نباید تردد داشته باشند.

همکاری مسئولانه آحاد مردم استان، به ویژه در تعطیلات پیش رو و پرهیز از برپایی هرگونه تجمع، مهمترین ضامن اجرای طرح مقابله با کرونا بوده و مسئولان را در مسیر قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا یاری خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha