• پنجشنبه / ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99011406887
  • منبع : نمایندگی زنجان

در روز ۱۳ فروردین ثبت شد

تردد ۱۳ هزار و ۴۹۴ خورد از محورهای مواصلاتی زنجان

تردد ۱۳ هزار و ۴۹۴ خورد از محورهای مواصلاتی زنجان

ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان گفت: ۱۳ هزار و ۴۹۴ خورد در روز ۱۳ فروردین از محورهای مواصلاتی زنجان عبور کردند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۳ فروردین امسال، ۳۵۹ هزار و ۹۹ خودرو در ورودی‌های استان و ۳۴۸ هزار و ۷۵۶ خودرو در خروجی‌های استان تردد کردند و این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶۶ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین حجم ترافیک مربوط به باند شمالی آزادراه زنجان ــ قزوین است، یادآور شد: البته این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۹.۷ درصد کاهش یافته و کمترین حجم ترافیک در محور دندی ــ تکاب مشاهده شده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان عنوان کرد: در روز ۱۳ فروردین‌ماه سال‌جاری ۶۶۳۶ خودرو از ورودی‌های استان و ۶۸۵۸ خودرو از خروجی‌های استان عبور کردند.

وی در مورد پردازش آمار در ۴ محور دارای دوربین‌های پلاک‌خوان استان، ابراز کرد: در روز ۱۳ فروردین‌ماه ۴۵۴۹ تردد از این ۴ محور ثبت شده که بیشترین آن با ۱۷۶۲ مورد معادل ۳۸.۷۳ درصد مجموع ترددها مربوط به تهران، ۶۱۲ مورد یا ۱۳.۴ درصد مربوط به زنجان و بقیه پلاک‌ها با ۲۱۷۵ مورد معلق به سایر استان‌ها بوده است.

محمدی یادآور شد: آمار تردد در ورودی‌ها و خروجی‌های استان، مربوط به محورهای آزادراه زنجان ــ قزوین، ترانزیت زنجان ــ تاکستان، آزادراه زنجان ــ تبریز، ترنزیت زنجان ــ میانه، جاده‌های گیلوان ــ منجیل، قیدار ــ همدان، زنجان ــ بیجار، سرچم ــ اردبیل، زنجان ــ دندی و بالعکس است.

وی با اشاره به اینکه ۸۱۷۰ مسافر درون‌استانی از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین جابه‌جا شدند، خاطرنشان کرد: ۷۰۴۹ مسافر برون‌استانی نیز در این مدت سفر کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۸۲ درصدی نشان می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha