• پنجشنبه / ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99011407147

معاون استاندار سیستان وبلوچستان:

اجرای طرح ساماندهی مشارکت اجتماعی به منظور پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا ضروری است

اجرای طرح ساماندهی مشارکت اجتماعی به منظور پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا ضروری است

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طرح ساماندهی مشارکت مردم در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا که از سوی وزیر کشور به استانداران و روسای ستادهای استانی مدیریت بیماری کرونا در سراسر کشور ابلاغ شده بسیار ضروری و اضطراری می باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طرح ساماندهی مشارکت مردم در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا که از سوی وزیر کشور به استانداران و روسای ستادهای استانی مدیریت بیماری کرونا در سراسر کشور ابلاغ شده بسیار ضروری و اضطراری می باشد.

علی زینی وند در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: اساس ساماندهی این طرح بر مبنای محله می باشد و معنای دقیق آن این است که همه بخش‌ها، روستاها و شهرها باید محله بندی و ساماندهی شوند و هیچ محله ای نباید بدون متولی بماند.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران بایستی تا روز دوشنبه که جلسه توسعه مشارکت ها برگزار می شود همه محلات را تعیین تکلیف و روند انجام کار را به ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام نمایند.

وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت امکانات دولتی راهی غیر از بسیج امکانات عمومی و مردمی برای مقابله با این بیماری و آسیب‌های ناشی از آن نداریم.

 زینی وند گفت: ۷۰ درصد مردم دارای مشاغل خدماتی هستند و زنجیره وار این مشاغل با هم ارتباط دارند برای مثال وقتی محل کسبی تعطیل می‌شود طبیعتاً حمل و نقل کم رونق می‌شود و به دنبال آن درآمدهای دیگر نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و بخش عمده‌ای از جامعه ما که بنیه مالی ثابتی ندارند به شدت دچار آسیب می‌شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از تمامی فرمانداران و دست اندرکارانی که با جدیت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را اجرایی کردند، قدردانی و اظهار داشت: فرمانداران با یک رفتار اقتضایی با چارچوب‌هایی که در سطح ملی اعلام می شد، این موضوع را به خوبی مدیریت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha