• یکشنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99011709056

استاندار سیستان و بلوچستان:

وحدت و همدلی نمایندگان مجلس روند توسعه همه جانبه استان را سرعت‌ می بخشد

وحدت و همدلی نمایندگان مجلس روند توسعه همه جانبه استان را سرعت‌ می بخشد

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هماهنگی، هم افزایی و همدلی نمایندگان مجلس با یکدیگر و نیز مسئولان می تواند روند توسعه همه جانبه استان را سرعت بخشد.

احمد علی موهبتی در نشست هم‌اندیشی با منتخبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان اظهار داشت: مشارکت  حداکثری مردم استان در انتخابات بار امانت  سنگینی را بر دوش نمایندگان قرار داده است.

وی ادامه داد: اگر همه افراد به وظایف خود به خوبی عمل کنند شاهد رونق امور خواهیم بود.

استاندار سیستان و بلوچستان قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین را از  وظایف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: وحدت در عین کثرت در بین‌نمایندگان منتخب مردم در مجلس سبب تصویب قوانین مطلوب به نفع کشور و جلوگیری از تناقض می شود.

موهبتی حق گرا و فراجناحی بودن را از مهمترین علل موفقیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان بر وحدت بین مسوولان استانی و نمایندگان تاکید کرد و افزود: اگر بین‌نمایندگان منتخب مردم در مجلس و مسوولان استانی اختلاف باشد در نوع نگاه مسوولان‌کشوری نیز تاثیر گذار خواهد بود.

وی سند آمایش سرزمین استان را از بهترین اسناد این حوزه در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس اولویت‌های مشخص شده در این سند و دیگر اسناد نظیر توسعه سواحل مکران و محور شرق بودجه ها سالانه تعیین و راه را برای توسعه استان هموار می کند.

موهبتی تاکید کرد: باید خدمت به مردم و توسعه استان به عنوان یک هدف مشترک در بین تمام مدیران و نمایندگان منتخب مد نظر باشد.

وی ترانزیت و تجارت را از ظرفیت ها مهم توسعه سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: این استان به دلیل برخورداری از تنها بندر اقیانوس کشور و مرز های خاکی گسترده از مزیت مطلوب در حوزه ترانزیت و تجارت برخودار است ضرورت اختصاص اعتبار بیشتر از بودجه را دو چندان می کند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید از ظرفیت های موجود استان به بهترین نحو برای توسعه و جهش آن بهره گرفت که در این‌مسیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند بسیار تاثیر گذار باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha