• دوشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99011809182
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

فرماندار اعلام کرد

تشکیل ۵۰ فقره پرونده تخلف صنفی در ماکو

تشکیل ۵۰ فقره پرونده تخلف صنفی در ماکو

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: ۱۰۰۰ بازرسی از اماکن صنفی و غیرصنفی شهرستان انجام شده است که دو واحد صنفی پلمپ شد.

حسین عباسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ۱۰۰۰ بازرسی از اماکن صنفی و غیرصنفی شهرستان انجام شده است که ۵۰ فقره پرونده تخلف صنفی در این شهرستان تشکیل و ۲ واحد صنفی پلمب شد.

وی با تاکید براینکه ارزش تقریبی پرونده‌ها ۸۰ میلیون ریال است، ادامه داد: عمده‌ترین تخلف‌ها مربوط به گرانفروشی، درج نکردن قیمت، احتکار، کم فروشی و صادر نکردن فاکتور است.

فرماندار ماکو در پاسخ به گلایه ها و انتقادهای مطرح در خصوص کنترل و تنظیم بازار گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم نداریم و مراکز عرضه بصورت مستمر فعالیت می کنند.

وی در ادامه در تشریح چگونگی ارائه خدمات دندانپزشکی در ماکو گفت: با توجه به شیوع سریع و وسیع ویروس کرونا بر اساس دستور العمل‌ ستاد مقابله با کرونا ویروس، خدمات دندانپزشکی فقط در موارد اورژانسی در مراکز خدمات جامع سلامت شماره دو بشگوز و مرکز خدمات جامع سلامت شماره سه ( واقع در خانه های سازمانی ) در وقت اداری ارائه می شود.

وی از تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال، اهدایی یکی از خیرین ماکویی جهت توزیع در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) شهرستان خبر داد و گفت: همچنین ۴۵۰ بسته غذایی، حمایتی مشتمل بر مواد غذایی، پروتئینی،  شوینده و ضد عفونی کننده طی روزهای گذشته در بین قشر آسیب پذیر به مخصوص افرادی که در پی شیوع ویروس کرونا، درآمد آنها پایین آمده است، توزیع شد.

فرماندار ماکو ارزش ریالی این کمک‌های انسان دوستانه را بیش از ۱۰۰ میلیون تومان یاد کرد.

عباسی همچنین از معدوم سازی ۹۹ کیلوگرم گوشت قرمز، آلایش دامی و مرغ تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف در این شهرستان خبر داد و افزود: این میزان فرآورده خام دامی فاسد و غیربهداشتی با حضور نماینده مقام قضایی در این شهرستان معدوم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha