• شنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99012312625
  • خبرنگار : 50214

مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد تاکید کرد:

ضرورت اقدامات جامعه‌شناسانه برای بهبود رفتار مصرف

ضرورت اقدامات جامعه‌شناسانه برای بهبود رفتار مصرف

ایسنا/یزد مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن بررسی مشکلات و تنگناهای شبکه استان در پیک‌بار سال ۹۹، ضرورت اقدامات جامعه‌شناسانه برای بهبود رفتار مصرف را خواستار شد.

«ابوالفضل اسدی» در اولین نشست کاری خود با معاون و مدیران معاونت بهره‎برداری این شرکت که به منظور بررسی برنامه‌های این شرکت در هشت محور جامعه، رهبری استراتژیک، مشترکین، منابع انسانی، مالی اقتصادی، شراکت‌ها و منابع، روش‌ها و فرایندها و تحقیقات و آینده‌پژوهی برگزار شد، ضرورت اقدامات جامعه‌شناسانه برای بهبود رفتار مصرف، حریم، برنامه‌ریزی و فرایند نویسی در خصوص HSE، رسیدگی به مشکلات شبکه، توجه به همکاری‌های مشترکین در انجام تعهدات، کنترل بار و مدیریت مصرف را یادآور شد و تحقق این اهداف را درگروی همکاری و همفکری همه واحدها دانست.

وی همچنین نیاز به برنامه‌ریزی‌های دانش‌بنیان و سیستماتیک، توجه به هزینه‌های سنگین خرید خارجی، توجه به تجربیات دیگر شرکت‌ها، شناسایی نیازها، استفاده از محققین مجرب، به‌کارگیری فنّاوری‌های جدید، افزایش انگیزه، توجه ویژه به بانوان، جانشین پروری، گردش شغلی، توجه به شرایط خاص و یکنواخت نوبت‌کاران شرکت را خاطرنشان کرد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای همچنین محدودیت‌های مالی جدی پیش رو را متذکر شد و با تاکید بر ضرورت جستجوی منابع، مدیریت نافذ و مؤثر بر درآمدها و هزینه‌ها، گفت: تلاش برای اولویت‌گذاری طرح‌ها، اقدامات و جستجوی راهکارهای کم‌هزینه و تلاش برای افزایش درآمد با توجه به مشکلات پیش‌آمده ناشی از بیماری کرونا امری لازم و ضروری است.

«علی‌محمد فتح‌آبادی» معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در ادامه این نشست با اشاره به حضور ۴۶ درصدی کارکنان شرکت در معاونت بهره‌برداری، گزارشی از عملکرد این معاونت ارائه و به برخی از شاخص‌های عملکردی این معاونت اشاره کرد.

وی همچنین فعالیت حدود ۲۵۰ نفر نیروی ثابت پیمانکاری نگهداری، تعمیرات و بهره‌برداری پست‌ها به‌ صورت شبانه‌روزی را یادآور شد و توجه به این منابع انسانی را حائز اهمیت دانست.

فتح‌آبادی به تشریح شاخص‌های عملکردی معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد پرداخت و گفت: ۹۲ درصد از برنامه‌های نگهداری و تعمیرات در سال ۹۸ انجام ‌شده و آمادگی‌های لازم برای پیک‌بار ۹۹ وجود دارد.

بررسی مشکلات و تنگناهای شبکه در پیک‌بار سال ۹۹ در پست‌های خضرآباد، مهریز، ۲۳۰ اردکان و سرو، پیگیری طرح‌های مصوب توسعه، برنامه‌ریزی برای مانور بحران، آموزش کارکنان با استفاده از ظرفیت و توانایی داخلی شرکت از دیگر موارد مطرح ‌شده توسط معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد در این نشست بود.

تقویت حوزه پشتیبانی در معاونت بهره‌برداری، هماهنگ‌سازی و سیاست‌گذاری بخش مخابرات و فیبر نوری در سطح شرکت و هماهنگ‌سازی بیشتر مدیریت مصرف در سطح توانیر و مدیریت شبکه و همچنین در سطح واحدهای شرکت برق منطقه‌ای یزد هم از خواسته‌های فتح آبادی بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در ادامه این نشست مدیران معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن ارائه گزارش بخش‌های تحت مدیریت خود، خواسته‌ها، چالش‌ها و مشکلات واحدهای خود را با مدیرعامل جدید این شرکت در میان گذاشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.