• یکشنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 99012413637
  • خبرنگار : 71505

توزیع 35 هزار بسته غذایی و حمایتی در شهرستان ملارد

توزیع 35 هزار بسته غذایی و حمایتی در شهرستان ملارد

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد از توزیع 35هزار بسته غذایی و حمایتی در میان افراد نیازمند در سطح شهرستان ملارد خبر داد.

سجاد برنجی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح آخرین اقدامات انجام شده در سطح شهرستان ملارد برای مقابله با بیماری کووید 19 گفت: از زمان شیوع این بیماری توسط سازمان های مردم نهاد، خیریه ها و خیرین و گروه های جهادی، مجموعه های دولتی ، نهادهای عمومی و خصوصی در مجموع بالغ بر 35 هزار بسته غذایی و حمایتی شامل مواد ضد عفونی کننده، توزیع شده است.

وی افزود: در جلسه امروز فرمانداری ملارد نیز موضوعات مختلفی مطرح شد اما آنچه که مورد توجه است تلاش ما برای ایجاد یک هماهنگی برای کمک به افراد نیازمند است. توزیع 35 هزار بسته حمایتی در سطح شهرستان نشان دهنده روحیه نوع دوستی مردم شهرستان ملارد است که در این شرایط سخت اقتصادی و شرایطی که ممکن است بسیاری از آنها به دلیل آسیب دیدن کسب و کارهایشان با مشکلاتی مواجه باشند خود برای این کمک پیش قدم شدند و با این حجم بالا این کمک ها به افراد نیازمند انجام شد. که جای قدردانی از همه  این مردم دارد.

سرپرست فرمانداری ملارد درخصوص روند غربالگری در شهرستان ملارد گفت: درشهرستان ملارد 97 درصد افراد سامانه سیب (سامانه یک پارچه بهداشت) شهرستان ملارد غربالگری شدند و درحال حاضر به دنبال این هستیم که بتوانیم افرادی که خارج از سامانه سیب هستند را شناسایی و غربالگری کنیم.

وی تاکید کرد: آنچه که امروز در سطح شهرستان به عنوان برنامه اولویت دار ما در حوزه غربالگری  قرار گرفته است توجه به انجام غربالگری کارگران و صاحبان اصناف است. با توجه به این که در حال حاضر اصناف به مرور در حال بازگشایی هستند و شرکت های تولیدی ما کار خود را آغاز کردند امروز غربالگری کارگران و صاحبان اصناف در اولویت برنامه غربالگری ما قرار گرفتند. در همین راستا نیز روز گذشته غربالگری در شهرک صنعتی صفادشت شروع شد و انشاء الله در تمام شهرستان ادامه پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha