• پنجشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99012816693

استاندار یزد:

سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صنایع یزد رضایت‌بخش است

سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صنایع یزد رضایت‌بخش است

ایسنا/یزد استاندار یزد با اشاره به همراهی مناسب واحدهای تولیدی، صنعتی و صنفی استان برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده است، گفت: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته و گزارشات دریافتی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان رضایت‌بخش است.

«محمد علی طالبی» در جلسه بازدید از واحدهای صنعتی و صنفی شهرستان‌های اردکان و میبد که به منظور بررسی اجرای پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است، با بیان این‌ که در هفته‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا شاهد آمار بالای مبتلایان به این بیماری در شهرستان‌های میبد و اردکان بودیم، اظهار کرد: با مجموعه سیاست‌ها و برنامه‌های مسئولین و همکاری‌های مردم و واحدهای صنعتی و صنفی، آمار بالای مبتلایان به کرونا در این دو شهرستان مدیریت شده است.

وی با اشاره به این‌ که واحدهای صنعتی از جمله نگرانی‎های مردم در زمینه شیوع بیماری کروناست، افزود: در همین راستا مجموعه‌ای از پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها را تدوین و برای اجرا به واحدهای مختلف ابلاغ شده است.

استاندار در ادامه پایین بودن درصد کارگران مبتلا به کرونا در استان را بیانگر رعایت مناسب پروتکل‌های بهداشتی در صنایع دانست و گفت: ُاین حس تعهد موجب شد تا  شاهد حد بالای توجه به مسائل بهداشتی در واحدهای تولیدی و صنعتی باشیم.

وی در ادامه با بیان این‌ که یزد اولین استانی در کشور بوده که پروتکل‌های بهداشتی را با همکاری صاحبان صنایع تدوین و به واحدهای تولیدی و صنعتی ابلاغ کرده است، تصریح کرد: مشارکت و همراهی مناسب واحدهای صنعتی و تولیدی با مسئولین اجرایی در شهرستان ها موجب اجرایی شدن مناسب این پروتکل‌ها در واحدهای صنعتی شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از استانداری یزد، طالبی در پایان خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی استان در کنار توجه به امر تولید، مشارکت خوبی در تامین نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی داشته و نیز در کمک به افراد بی‌بضاعت هم فعال بوده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha