• سه‌شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99020201620
  • خبرنگار : 30450

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

با شیوع کرونا فعالیت فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نباید تعطیل شود

با شیوع کرونا فعالیت فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نباید تعطیل شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شرایط موجود شیوع ویروس کرونا نباید کار فرهنگی تعطیل شود و خواستار حضور کانون های مساجد در فضای مجازی با توجه به ظرفیت خوب خود هستم.

“آیت الله سید نصیر حسینی” ضمن تایید فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: این اقدامات را خوب ارزیابی کرده و خواهان افزایش این فعالیت ها در سطح مساجد استان هستم.

 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کانون های مساجد استان با توجه به ظرفیت خود فعالیت های خوبی داشته اند تصریح کرد: در شرایط موجود شیوع ویروس کرونا نباید کار فرهنگی تعطیل شود و خواستار حضور کانون های مساجد در فضای مجازی با توجه به ظرفیت خوب خود هستم.

وی ضمن تشکر از مجموعه کانون های مساجد ادامه داد: کانون های مساجد باید در ماه مبارک رمضان فعالیت های خود را افزایش دهند.

“علیرضا دولت آبادی” بیان کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در زمان شیوع کرونا فعالیت هایی از جمله تولید ۳۰ هزار ماسک قابل شست و شو، ۳ هزار دستکش یک بار مصرف، تهیه و توزیع بیش از ۱۵۰۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان و افراد ناتوان، توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته فرهنگی شامل کتاب، عکس نوشته و پوستر به مناسبت نیمه شعبان و آموزش و اطلاع رسانی درمورد ویروس کرونا در سطح کلیه کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف توانمندسازی و آگاهی بخشی عموم مردم در راستای کاهش مبتلایان به ویروس کرونا را داشته است.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در دیدار با امام جمعه شهر یاسوج ضمن ارائه گزارش ۶۰ روزه کامل از فعالیت های ستاد استان در ایام کرونا آمادگی خود را جهت همکاری در برنامه های فرهنگی و اجتماعی با سایر نهادهای انقلابی و فرهنگی اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha