• یکشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99021409471
  • خبرنگار : 50038

معاون سیاسی استاندار همدان:

همدان در بحث غربالگری در سطح کشور پیشتاز بوده است

همدان در بحث غربالگری در سطح کشور پیشتاز بوده است

ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه به فرموده ‏شهید حاج قاسم سلیمانی، برخی فرصت ها در تهدید ها به دست می ‏آیند که شاید در شرایط عادی نتوان به آن دست یافت، گفت: در مبارزه با کرونا با ‏تمام تلاش هایی که شد، ایران اسلامی توانست شانه به شانه کشورهای پیشرفته ‏دنیا به مبارزه با این ویروس منحوس بپردازد و دنیا به دستاوردهای جمهوری ‏اسلامی ایران افتخار می‌کند.‏

مصطفی آزادبخت شامگاه شنبه ۱۳ اردیبشهت ماه در شورای اداری شهرستان ملایر، افزود: در این زمینه مردم نیز همراهی خوبی داشتند و این انتظار را داریم تا این همراهی ادامه داشته باشد تا گام های آخر را نیز به درستی برداریم.

وی با اشاره به اینکه بنا به گفته وزیر بهداشت، استان همدان در بحث غربالگری در سطح کشور پیشتاز بوده و این موفقیت به خاطر همراهی خوب مردم بوده است، اظهار کرد: برنامه های استاندار همدان، بسیار کامل و متنوع است و حوزه‌های مختلف را در بر می‌گیرد. با تدبیر وی سند راهبردی سه ساله تدوین شده که پس از این کار، وزارت کشور از تمام استانداران خواست تا برنامه سه ساله استان خود را تدوین کنند.

وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان یک نعمت برای این استان محسوب می شود، یادآور شد: پس از شیوع کرونا همه ائمه جمعه و روحانیت به میدان آمدند و در حوزه‌های مختلف به ویژه بحث ضد عفونی معابر فعالیت گسترده‌ای داشتند.

آزادبخت ادامه داد: ملایر جایگاه بسیار ویژه ای دارد و خدمات ارزنده ای در این شهرستان ارائه شده است که همه اینها نتایج زحمات و همراهی های ائمه جمعه، روحانیت، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم است.

وی با بیان اینکه بنده ملایر را هم سنگ زادگاه خود می دانم و بیشترین دوران خدمتم در ملایر بوده است، خاطرنشان کرد: فرماندار ملایر، در بحث آمار اشتغال به صورت جدی اعتراض داشت و آمار اشتغال شهرستان ملایر را بالاتر از این می داند که این نشان از تلاش و پیگیری جدی او دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در بخش دیگری با بیان اینکه استان همدان در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال دومین استان کشور بوده و این نتیجه حرکت جهادی همه مدیران استان است، تصریح کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و در هر شرایط سختی که پیش می‌آید این مردم هستند که بار سنگین را به دوش می کشند و باید مدیران بتوانند به بهترین شکل این مردم را تکریم کنند.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه امسال «جهش تولید» نامگذاری شده و مقام معظم رهبری بر تحقق آن تأکید دارند، وظیفه داریم تا در سطح استان از سرمایه گذار و تولیدکننده حمایت کافی و جدی تری داشته باشیم.

آزادبخت در پایان یادآور شد: در جابه جایی هایی که امروز در شهرستان ملایر انجام می شود، هیچ فردی را حذف نکرده‌ایم بلکه همه این افراد ارتقاء می گیرند و این نشان از تجربه و توانمندی این افراد دارد.

ملایر؛ تنها شهر خاورمیانه با دو نشان جهانی

فرماندار ملایر نیز با بیان اینکه ملایر تنها شهری در خاورمیانه است که دو عنوان جهانی دارد و این یک افتخار بزرگ برای کشور، استان و شهرستان محسوب می شود، گفت: ملایر مردمی با فرهنگ و بسیار همراه دارد و می‌توان به کسبه و اصناف اشاره کرد که بسیار همدل و همراه هستند.

قدرت الله ولدی با اشاره به اینکه امام جمعه ملایر همیشه پشتیبان، همراه و همدل مسئولان شهرستان بوده و این برای همه ما نقطه قوت است، افزود: از اعضای شورای تأمین به خاطر برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.

وی اظهار کرد: بنده در مراسم معارفه خود به عنوان فرماندار ملایر قول دادم شهرستان را به جایی برسانم که الگو باشد و با کمک خداوند و همراهی خوبی که در سطح شهرستان وجود دارد، این امر محقق شده است.

ولدی ادامه داد: در تدوین سند راهبردی استان که با تدبیر استاندار انجام شده است، سهم اشتغال هر شهرستان مشخص است که در سال ۹۸ توانستیم با همکاری و پیگیری هایی که در شهرستان وجود داشت، بیشتر از آنچه سهم شهرستان بود اشتغال ایجاد کنیم.

فرماندار ملایر با بیان اینکه استاندار تأکید ویژه‌ای بر معیشت و اشتغال در سطح استان دارد و ما نیز در شهرستان ملایر پیگیر این موارد هستیم، گفت: ملایر در حوزه گلخانه، دامپروری، صنایع معدنی، انگور، مبل منبت و ... به عنوان یک الگو مطرح است.

لبیک ملت ایران به ندای رهبری

در ادامه امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه در ماه پر برکت رمضان، توجه به نیازمندان و فقرا بسیار مورد تأکید است، گفت: امسال با تأکید مقام معظم رهبری، کمک های مؤمنانه آغاز شد و مردم ایران اسلامی به ندای رهبری لبیک گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری با بیان اینکه همه ما فقیر درگاه خداوند هستیم و خداوند نیز با کسانی است که دل شکسته دارند و مستمند هستند، اظهار کرد: ماه رمضان، ماه استغفار به درگاه خداوند متعال است که باید استفاده و فیض کافی را از این فرصت ببریم.

وی با تقدیر از استاندار برای تخصیص اعتبار برای پروژه مصلی و تشکر از همکاری زحمات شهردار و اعضای شورای شهر ملایر در این زمینه، یادآور شد: فرماندار ملایر نیز چندین بار از مصلی بازدید و کمک هایی به این پروژه داشت که قابل تأمل و قدردانی است.

تکریم و معرفی ۴ مدیر

به گزارش ایسنا، در شورای اداری شهرستان ملایر که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان و مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد، از زحمات سعید کتابی معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ملایر تشکر و حسین فارسی به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری معرفی شد.

از زحمات حسین فارسی در جایگاه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تقدیر و عظیم باویسی به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ملایر معرفی شد.

در سطح بخش‌ها نیز از زحمات فرهاد جهانیان، بخشدار جوکار تقدیر و مسعود وفایی زاده به عنوان بخشدار جوکار معرفی شد. همچنین با توجه به بازنشسته شدن حمید امیدی بخشدار زند، محمد فارسی به عنوان بخشدار زند معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha