• یکشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99021410140
  • خبرنگار : 50311

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان خبر داد

تولید ۱۶ اثر فیلم کوتاه کرونایی در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

تولید ۱۶ اثر فیلم کوتاه کرونایی در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از تولید و انتشار ۱۶ اثر فیلم کوتاه با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا در حوزه هنری خبرداد.

"اکبر آیین" با بیان این خبر افزود: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای شیوع کرونا ویروس با ایجاد پویش در خانه بمانیم تا زنجیره کرونا قطع شود با بهره گیری از خلاقیت هنرمندان در تحقق شعار در خانه بمانیم اقدام به تولید و انتشار ۱۶ اثر فیلم کوتاه کرده است.
وی اظهار کرد: این آثار در قالب های مستند، موشن گرافیک، انیمیشن و کلیپ تولید و از طریق فضای مجازی و رسانه ها منتشر شده که با استقبال خوب مخاطبین روبرو شد.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آثار تولید شده تصریح کرد: پنج اثر موشن گرافیک با موضوع کرونا و پیام های بهداشتی آن توسط  مهدی نجفی نژاد، دو اثر موشن گرافیک توسط حمید شیر مردی و دو اثر استاپ موشن از  رضا پورزارعی و همچنین انیمیشن "یک اتفاق ساده" با موضوع پیام های بهداشتی به کارگردانی نفیسه خوانساری، کلیپ "انقلاب از آغاز تاکنون" به کارگردانی رضا دانش پژوه و کلیپ "از جنگ تا کرونا" با موضوع فداکاری های پرسنل درمانی استان به کارگردانی سعید کریمی از جمله آثار تولید شده هستند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه بویراحمد، آیین خاطرنشان کرد: تولید مستند های "خواهش" و "اشکهای یک پدر" به کارگردانی سید جواد هادی اصل، مستند "پاکبان ضد ویروس نیست" با موضوع تلاش های پاکبانان در شرایط کرونایی به کارگردانی سعید کریمی و داستانی "به یاد آنها" با موضع شهدای سلامت به کارگردانی زهرا یزدانی از دیگر آثاری است که حوزه هنری با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تولید و منتشر کرده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha