• پنجشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99021812971

معاون استاندار:

اقدامات خوبی در حوزه مبارزه با قاچاق در سیستان و بلوچستان انجام شده است

اقدامات خوبی در حوزه مبارزه با قاچاق در سیستان و بلوچستان انجام شده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته اقدامات ارزشمندی در حوزه شناسایی و مبارزه با قاچاق در این استان انجام شده که این رویه در سالجاری با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت.

محمد هادی مرعشی در نشست کمیته سوخت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به سال جهش تولید وظیفه حوزه نظارت بر مبارزه با قاچاق بیش از پیش سنگین است.

وی ادامه داد: فرآیند قاچاق بویژه قاچاق سوخت دارای حلقه‌هایی است که دپو کردن آخرین مرحله بوده و با توجه ‌به انسداد مرزها در این مرحله می‌توان بهتر ورود کرد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان به حوزه گاز رسانی به بخش‌های صنعتی این استان اشاره کرد و افزود: با توجه به سال جهش تولید اولویت گاز کشی باید به سمت تولید باشد لذا بخش‌های صنعتی این منطقه باید به سرعت گاز رسانی شوند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم ما نظارت است تصریح کرد: باید به بخش نظارت توجه ویژه‌ای شود و تیم‌های نظارتی در بخش صنعت برای رفع و حل مشکلات این بخش تشکیل شوند.

مرعشی خاطر نشان کرد: هر مسوولی که در حوزه مبارزه با قاچاق تخطی کند مورد پیگیری و مجازات قرار خواهد گرفت.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: در سنوات اخیر در بحث شناسایی و کشف سوخت قاچاق در این استان رشد مناسبی داشته‌ایم.

مجید محبی ادامه داد: سال گذشته ۲۹۷ مرکز دپو سوخت در سیستان و بلوچستان شناسایی شد.

وی بیان کرد: با اجرای طرح کدینگ در سیستان و بلوچستان از قاچاق یک میلیارد لیتر سوخت جلوگیری و همچنین از ورود ۵۰۰ هزار کارت سوخت مهاجر به این استان جلوگیری و ابطال‌ شد.

محبی تصریح کرد:همچنین سال گذشته ۵۰ نفت کش قیر قاچاق در گلوگاه‌های سیستان و بلوچستان شناسایی و توقیف شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha