• سه‌شنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99022316341
  • خبرنگار : 50339

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه خدمتی بزرگ به محرومان است

رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه خدمتی بزرگ به محرومان است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: اجرای رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه که لبیک گفتن به فرامین ارزشمند رهبری و از تعالیم دینی و اخلاق اسلامی بوده، خدمتی بزرگ به محرومان و مستضعفان است.

ادهم کرد در گفت و گو با ایسنا افزود: شیوع بیماری ویروس کرونا در جامعه و جهان تمامی فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره را تحت‌الشعاع قرار داد، بنابراین در شرایط دشوار زندگی بایستی به نیازمندان بیش از پیش توجه شود.

وی بیان کرد: در سطح کشور با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اقدامات خوبی از سوی ستاد ملی کرونا برای کاهش خسارت به مردم انجام شد.

کرد ادامه داد: بخش بزرگی از اقشار جامعه با رکود فعالیت های اقتصادی و بیکاری و نداشتن درآمد و ناتوانی در تامین معیشت با مشکلات فراوانی مواجه شدند و در ماه مبارک رمضان نیز باید به نیازهای آنان توجه شود.

وی اظهار داشت: بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری مهر تأییدی بر اقدامات مؤثر انجام شده در این رابطه در سطح کشور بود، اما در حوزه مشارکت های اجتماعی که مجموعه اقدامات غیر دولتی سازمان یافته توسط مردم می‌باشد، باید سمن ها نقش فعالی را ایفا ‌کنند که عالی‌ترین نوع مشارکت کمک به همنوعان است.

کرد افزود: نقش جوانان در شرایط کنونی جامعه در مبحاث مشارکتی و کمک رسانی برجسته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: مشارکت اجتماعی و آسیب های اجتماعی دو مقوله متفاوت و ضد هم هستند، بنابراین با توسعه فعالیت های اجتماعی و مشارکتی می توانیم بخش بزرگی از مشکلات نیازمندان را برطرف نماییم.

وی از حضور فعال و موثر جوانان و ورزشکاران خاش و شهرهای استان در اجرای رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه قدردانی و بر ضرورت حضور گسترده تر اقشار جامعه و خیران برای کمک به نیازمندان تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha