• جمعه / ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99022618531
  • منبع : نمایندگی لرستان

معاون استاندار:

نظارت شورای فنی لرستان بر کیفیت اجرای پروژه‌ها ضروری است

نظارت شورای فنی لرستان بر کیفیت اجرای پروژه‌ها ضروری است

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: نظارت شورای فنی استان بر کیفیت اجرای پروژه‌ها ضروری است.

گودرز امیری شامگاه ۲۵ اردیبهشت در جلسه شورای فنی استان بیان کرد: پروژه بازسازی و واحداث پل‌های طاق  عباسعلی از توابع شهرستان پلدختر بایستی ظرف مدت دو هفته تعیین تکلیف شود در غیر این‌صورت طبق موافقت اعضای شورا و مقررات پیمان با پیمانکار برخورد و ماده ۴۶ اعمال شود.

وی ادامه داد: پل منطقه دوآب الشتر از دیگر طرح‌های عنوان شده در جلسه امروز بود که به پیمانکار مهلت دو ماهه برای تکمیل طرح داده شد. همچنین مقرر شد اداره کل راهداری تا انتخاب پیمانکار و تمهید مقدمات ایجاد حفاظ و ایمنی دائمی پل و راه مذکور برای نصب گاردریل یا حفاظ مناسب در قسمت پرتگاه پل به صورت موقت اقدام و روکش  آسفالت مسیر را طی سه ماه آینده به اتمام برساند.

 امیری تصریح کرد: اداره کل راهداری استان متعهد شد تا پایان خرداد ماه طبق برنامه زمان‌بندی مراحل تکمیل و افتتاح پل ریگ سفید که در سیل فروردین تخریب شده
و بازگشایی بزرگراه خرم‌آباد- دورود را به انجام برساند.

معاون استاندار تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی مجاز به انعقاد قرارداد با آزمایشگاه مکانیک خاک بخش خصوصی  که مجوز قانونی و تجهیزات و استانداردهای لازم را ندارند نیستند و قرار شد کمیته نظارت شورای فنی با هماهنگی کمیته فنی شورای استاندارد، راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه و نظام مهندسی آزمایشگاه‌های موجود را مورد بازدید و بررسی قرار داده و نتایج برای اتخاذ تصمیم به شورای فنی ارسال شود.

وی خاطر نشان کرد: به منظور بهره‌گیری از توان آزمایشگاه‌های مکانیک خاک استاندارد، لیست آزمایشگاه‌های دارای مجوز و تجهیزات و استاندارد لازم به دستگاه‌های اجرایی برای عقد قرارداد ارسال شود.

امیری اظهار کرد: برگزاری مناقصات دستگاه‌های اجرایی بر مبنای فهرست‌بهای سال ۹۹ باید انجام شود مگر در مواردی که مبنای محاسبات، برآورد و اسناد مناقصه توسط مشاور براساس فهرست ۹۸ صورت گرفته و مراحل قبلی مناقصه نیز انجام شده است و تغییر آن غیرممکن یا موجب اتلاف وقت و صرف هزینه می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha