• شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99022718844
  • منبع : نمایندگی همدان

مدیر آموزش و پرورش نهاوند خبر داد

توزیع ۵۰۰ عدد ماسک و ۱۲۰ عدد ژل ضدعفونی‌کننده در مدارس محروم نهاوند

توزیع ۵۰۰ عدد ماسک و ۱۲۰ عدد ژل ضدعفونی‌کننده در مدارس محروم نهاوند

ایسنا/همدان مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: ۵۰۰ عدد ماسک و ۱۲۰ عدد ژل ضدعفونی کننده توسط ستاد مردمی مبارزه با کروناویروس به آموزش و پرورش نهاوند برای توزیع در مدارس محروم و حاشیه ای شهرستان اهدا شده است.

محمدحسین دارایی در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس در شهرستان، نهادهای جهادی و مردم‌نهاد همواره در کنار آموزش و پرورش بوده و در مقاطع مختلف با اهدای ماسک و مواد گندزدای رایگان یاریگر ما در راه مقابله‌ با این ویروس منحوس بوده‌اند.

وی افزود: به مناسبت بازگشایی مدارس و نیاز مبرم دانش‌آموزان و کادر آموزشی مدارس به ماسک و مواد ضدعفونی کننده، باز هم نهادی مردمی در اقدامی جهادی مقداری ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده‌ برای توزیع در مدارس محروم و حاشیه ای به آموزش و پرورش اهدا کرد.

دارایی با بیان اینکه تعداد این اقلام اهدایی ۵۰۰ عدد ماسک و ۱۲۰ عدد ژل ضدعفونی‌کننده است، ادامه داد: در سریع‌ترین زمان، مدارس هدف شهرستان برای توزیع این اقلام شناسایی شدند و تا ظهر شنبه کلیه ماسک ها و ژل های ضدعفونی‌کننده بین مدارس توزیع خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲۸۰ بسته بهداشتی برای توزیع بین دانش آموزان روستاهای محروم و کم برخوردار شهرستان تهیه شده است، اظهار کرد: به مناسب هفته سلامت که پشت سر گذاشتیم و در راستای مبارزه با شیوع کروناویروس، به همت کارشناس بهداشت و سلامت اداره، تعداد ۲۸۰ بسته بهداشتی تهیه شد تا بین مدارس هدف برای رسیدن به دست دانش آموزان توزیع شود.

دارایی اضافه کرد: این بسته ها شامل ماسک، دستکش، ژل ضدعفونی کننده، مسواک، خمیر دندان و حوله به ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزار ریال است که در مجموع برای تهیه این بسته ها مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند بیان  کرد: در ایام گذشته نیز در چند نوبت مواد ضدعفونی کننده و گندزدا توسط اداره تهیه شده و در اختیار مدارس شهرستان قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری با اشاره به توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان گفت: ۵۰ بسته به صورت متمرکز و ۶۰ بسته به صورت پراکنده در سطح مدارس تهیه و بعد از شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا بین آنها توزیع شد.

دارایی با بیان اینکه این کمک ها شامل برنج، روغن، چای، ماکارونی، سویا، تن ماهی، خرما، رب و بسته بهداشتی شامل مسواک، خمیردندان و ماسک بود، افزود: ارزش ریالی هر بسته دو میلیون ریال و ارزش کل کمک ها بیش از ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از این کمک ها توسط خیّرین فرهنگی و بخشی هم توسط خیرین خارج از آموزش و پرورش تهیه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha