• شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۹:۲۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99022719573
  • خبرنگار : 50339

برنامه های گرامی داشت سوم خرداد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شوند

برنامه های گرامی داشت سوم خرداد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شوند

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کمک به ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت مستلزم انجام کارهای مشارکتی و همگانی است، گفت: با توجه به شرایط حساس و بحران کرونائی کشور و استان و این منطقه امسال ویژه برنامه های گرامی داشت حماسه سوم خرداد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهره گرفتن از ظرفیت رسانه ای و مجازی برگزار می شوند.

فریبرز نیکبخت در نشست هماهنگی برنامه های گرامی داشت حماسه آزادسازی خرمشهر خاش با بیان اینکه سالروز فتح خرمشهر و حماسه های دیگر خرداد ماه مانند سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد دارای اهمیت بوده و بایستی در جهت مقابله با توطئه های دشمنان بیش از پیش به آنها توجه کنیم بیان کرد: دستگاههای مختلف فرهنگی و اجتماعی با تولید محتوا و ارائه تولیدات در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و رسانه ای نسبت به تبئین ارزشهای دوران دفاع مقدس اقدام می کنند.

نیکبخت افزود: حماسه فتح خرمشهر در حقیقت یوم الله بوده و به تعبیر زیبای امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد، بنابراین بزرگداشت آن چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی باید برجسته دیده شود.

وی اظهار داشت: تجلیل از رشادتهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با ذکر یاد و خاطره و وصایای شهیدان و اجرای منویات مقام معظم رهبری باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرماندار خاش ادامه داد: محتواهای فرهنگی و رسانه ای به بهترین شکل می توانند به نیازهای مخاطبان پاسخ بدهند.

نیکبخت گفت: در سالهای گذشته اجرای متنوع برنامه های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی، آموزشی و غیره مانند محافل فرهنگی و دینی، برپائی یادواره های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، برپایی نمایشگاه عکس و خاطره و کتاب و اجرای مسابقات ورزشی و دهها عنوان برنامه دیدار را به مناسبت گرامی داشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر داشتیم، اما با توجه به شرایط متفاوت امسال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و عرصه رسانه ای می توان به شیوه ای نوین و بروز این برنامه ها را برای مخاطبان بیشتری تولید و عرضه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha