• دوشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99022921168
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

امام جمعه شهرکرد:

نگاه جمهوری اسلامی حاکمیت عدالت در جامعه است

 نگاه جمهوری اسلامی حاکمیت عدالت در جامعه است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در استان گفت: نگاه‌های مادی گرایانه با نگاه عدالت محور که رهبر انقلاب دنبال می‌کنند و حاکمیت عدالت در جامعه که نگاه اصلی مقام معظم رهبری و نگاه اصلی اسلام و نظام جمهوری اسلامی است مغایرت دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام ۲۹ اردیبهشت در دیدار جمعی از معتمدین، متنفذین و سران ایلات عشایری چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: آنچه این جلسات و این نشست‌ها را شیرین می‌کند این است که خروجی کاری، عمران و آبادانی و رفاه و آسایش برای عشایر و گذر از مشکلات فراوان آن‌ها باشد.

 نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه متاسفانه برخی‌ها با محاسبات اقتصادمحور محاسبات انسانی را کنار می‌گذارند، افزود: وقتی آن محاسبه‌های انسانی و جان انسان و خدمت به انسان و این‌ها مطرح نباشد همان محاسبه‌های اقتصادمحور مطرح می‌شود.

حجت‌الاسلام نکونام اضافه کرد: نگاه‌های مادی گرایانه با نگاه عدالت محور که رهبر انقلاب دنبال می‌کنند و حاکمیت عدالت در جامعه که نگاه اصلی مقام معظم رهبری و نگاه اصلی اسلام و نظام جمهوری اسلامی است مغایرت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه بعضی از مشکلات واقعا زمان‌بر و دست و پا گیر است، تصریح کرد: نباید ناامید شد، همچنان باید پیگیر و مطالبه‌گری کردو قطعا در سایه همین پیگیری‌ها آرام آرام مشکلات حل می‌شود و ما روزی را خواهیم دید که مشکلاتتان به حداقل برسد و آن رفاه و آسایشی را که مد نظر هست شاهد باشید.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امسال مسئله قدس به عنوان یک مسئله کلیدی مطرح است، خاطرنشان کرد: همه از درون و بیرون، جهان مقاومت، جهان اسلام و جهان بشری و دشمنان از همه بیشتر نگاهشان به فرمایشات نافذ مقام معظم رهبری است و از همین الان به شدت در اضطراب و هول و هراسند که ایشان چه می‌خواهند بفرمایند و بعد به دنبال فرمایشات ایشان چه می‌شود.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه بیداری و هوشیاری عشایر، در صحنه بودن و آگاهی از مسائل مختلف بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: امیدوارم از ماه رمضان بیشتر استفاده بکنید، مسئله قدس را با درایت دنبال کنید و مسائل و موقعیت خودمان در نظام جمهوری اسلامی را با جدیت پیگیر باشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha