• پنجشنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99030100101
  • خبرنگار : 50188

۲۵ خرداد؛ آخرین مهلت شرکت در دومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم»

۲۵ خرداد؛ آخرین مهلت شرکت در دومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم»

ایسنا/کرمان دبیر جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت کنندگان در این جشنواره را ۲۵ خرداد اعلام کرد.

" بهناز شریفی" در نشست خبری برگزاری جشنواره «از چشم دختران ببینیم»، اظهار کرد: دومین دوره جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختران برگزار می شود.

وی افزود: خوشبختانه سال گذشته با استقبال بسیار خوبی از سوی دختران و بانوان استان کرمان و سراسر کشور مواجه شدیم و آثار بسیار خوبی به دبیرخانه راه پیدا کرد.

شریفی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش دوربینی و موبایلی برگزار می شود، ادامه داد: بخش ویژه «کرونا و قرنطینگی از نگاه بانوان» در این دوره با توجه به شرایط بیماری کرونا در کشور اضافه شد.

دبیر جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» خاطرنشان کرد: شرکت در جشنواره برای تمامی بانوان و دختران از سراسر کشور و در تمامی رده های سنی آزاد بوده و هر شرکت کننده می تواند حداکثر پنج اثر در هر یک از سه بخش به جشنواره ارسال نماید.

شریفی با اشاره به به محورهای این جشنواره، خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی و اجتماعی می توانند آثار خود را در یک یا چند محور نقش زن در شهر، دغدغه های دخترانه، زن از نگاه جامعه و  دختران و امید به زندگی تهیه و ارسال کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط بحرانی کرونا، امسال نمایشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و آثار راه یافته به نمایشگاه در صفحه اختصاصی فرهنگسرای رسانه در فضای مجازی به نمایش گذاشته می شوند.

شریفی یادآور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با دبیرخانه می توانند همه روزه (به جز ایام تعطیل) با شماره ۳۴۲۰۸۳۶۳ - ۰۳۴ از ساعت ۹ تا ۱۲ تماس گرفته و یا به نشانی @rafsanjanmedia در شبکه های اجتماعی مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha