• جمعه / ۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99030200947
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

بااشاره به پیام رهبری به مناسبت روز قدس ۹۹/

کشورهای اسلامی سیاست های واحدی در جهت حفظ حقوق مردم فلسطین اتخاذ کنند

کشورهای اسلامی سیاست های واحدی در جهت حفظ حقوق مردم فلسطین اتخاذ کنند

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: وظیفه کشورهای اسلامی اتخاذ تدابیر و سیاست های واحد در جهت حفظ حقوق مردم مظلوم فلسطین است.

علی مصطفوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز قدس با توجه به سخنرانی اخیر رهبری در این خصوص با بیان اینکه امروز مسلمانان برای آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهی جزء وحدت و اتحاد ندارند، اظهار کرد: استکبار و صهیونیسم در طول سال های متمادی در تلاش  بودند تا بین مسلمانان و دولت های اسلامی شکاف ایجاد کنند تا بتوانند بنوعی مسئله فلسطین را از ذهن پاک کنند و به فراموشی بسپارند. لذا اولین وظیفه کشورهای اسلامی اتخاذ تدابیر و سیاست های واحد در جهت حفظ حقوق مردم مظلوم فلسطین است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بسیاری از مجامع بین المللی که داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند به دلیل نفوذ استکبار و صهیونیسم جراُت دفاع از ظلم آشکار به ملت فلسطین را ندارند و گاهاً ظلم صهیونیست ها را توجیه می کنند، تصریح کرد:  نمونه بارز تجاوز به حقوق ملت ها تجاوز  به حقوق فلسطینی های مظلوم است که سالهاست در جلوی چشم مدعیان حقوق بشر پایمال می شود و این وظیفه تک تک مسلمانان است که از حقوق پایمال شده ملت فلسطین  دفاع کرده و در مقابل دولت بدون ملت ایستادگی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطر نشان کرد: مبارزه برای آزادی فلسطین همان شیرینی و حلاوتی برای مسلمانان خواهد داشت که آزادی خرمشهر برای ملت ایران داشت و همانطوری که آزادی خرمشهر امروز یک نقطه عطفی در تاریخ حیات انقلاب شکوهمند اسلامی است انشاالله آزادی قدس شریف نیز توسط مسلمانان نقطه عطف تاریخی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha