• پنجشنبه / ۸ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99030804476
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

رئیس سازمان جمعیت جوانان هلال احمر:

دستگاه‌های اجرایی به تمرین هم افزایی برای رسیدگی به حوادث نیاز دارند

دستگاه‌های اجرایی به تمرین هم افزایی برای رسیدگی به حوادث نیاز دارند

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان جمعیت جوانان هلال احمر گفت: عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها، یکی از مشکلات موجود در بحران بوده که می‌طلبد در زمان آرامش تمرین شود.

محمد گل فشان، امروز پنج شنبه ۸ خرداد در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: جمعیت هلال احمر دارای وظایف متعددی بوده که برای انجام این رسالت‌ها نیازمند همکاری جوانان است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به خدمات شایسته جمعیت‌های هلال احمر در استان‌های مختلف، افزود: جمعیت هلال احمر ایران جزء سه کشور برتر در صلیب سرخ جهانی است.

گل فشان بیان کرد: جوانان امدادگر علاوه بر ارائه خدمت به حوادث جاده‌ای، حق الزحمه شان را در راه خدمت به بیماران کرونایی می‌دهند که این امر نشان از روح بلند و ایثارگر آن‌ها دارد.

وی با اشاره به توجه رهبری به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: امید است بتوانیم با هم افزایی و همکاری هر چه بیشتر، خواسته‌ها و مشکلات این قشر را پیگیری کنیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بیان کرد: عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها یکی از مشکلات موجود در بحران بوده که می‌طلبد در زمان آرامش تمرین شود.

خراسان جنوبی هیچ سازه‌ای برای امداد و نجات ندارد

حجت الاسلام علی محمد درویشی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد: نجات جان انسان‌ها و خدمت به خلق از اجر و ثواب اخروی برخوردار بوده که این امر در جمعیت هلال احمر تبلور دارد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی هیچ سازه‌ای برای امداد و نجات و اردوگاه فرهنگی و ورزشی ندارد، گفت: امکانات و هویت دادن به جوانان و داوطلبان مهم ترین دغدغه این قشر است.

وی خواستار توجه ویژه به استان در زمینه پشتیبانی، پایگاه‌ها و ساختمان‌های ناتمام هلال احمر استان شد، یادآور شد: خواستاریم رفع مشکلات جوانان و داوطلبان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha